Kodak RFS 3600 Negativscanner - bøvl
Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 11-02-02 23:34

Hejsa.

Jeg har købt en negativscanner som nævnt i subj; men den vil
ikke samarbejde.

Da jeg endelig fik den til at installere sin plugin hos den
medfølgende Photoshop 5.0 LE, kommer denne med en fejl, hver gang jeg
prøver at hente plugin'en fra Photoshop.

Fejlen er: "Could not complete the Import command because of a
problem with the Macintosh Code Fragment Manager."

På papiret er systemkravet OS 8.5.1, 200 MHz PPC; men jeg får
samme fejl i System 7.5.5 UK (100 MHz PPC), System 8.5.1 DK 200 MHz G3
og System 8.6 UK (200 MHz G3), så jeg ved snart ikke hvad. Har Kodak
været dumme nok til at levere en forkert plugin med eller hvad? I
princippet skulle scanneren under Windows kunne køre med en TWAIN
driver, findes en sådan så også til Mac, og vil det mon virke bedre?

Hjælp modtages med stor glæde.

/Sebastiian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50 -- sadyhr@yahoo.com

Fra : Jørgen Angel

Dato : 12-02-02 00:27

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@yahoo.com> wrote:

> Jeg har købt en negativscanner som nævnt i subj; men den vil
> ikke samarbejde.

Kører du USB eller SCSI? Den fungerer hos mig via SCSI.
Jørgen