Intermediate Java toturial
Fra : Theo Andersen

Dato : 11-02-02 22:06

Hej
Er der ikke et toturial på nettet der forudsætter at man godt kan
programmere i noget andet.
Jeg kan programmere i c++, og gider ikke læse tonsvis om classer osv. som
jeg allerede ved hvordan virker.

På forhånd tak :)
Theo Andersen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-02-02 23:03

"Theo Andersen" <theo@paradis.dk> writes:

> [...]
> programmere i noget andet.
> Jeg kan programmere i c++, og gider ikke læse tonsvis om classer osv. som

Der er en del subtile forskelle på hvordan Java og C++ virker.

Du kan jo starte med http://java.sun.com/docs/books/tutorial/. De
bruger en masse krudt på at lære dig de Java specifikke ting.

Den her har jeg kort skimmet, og den er der mange der anbefaler:

http://www.mindview.net/Books/TIJ/

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk

Fra : stk

Dato : 12-02-02 10:09

> Den her har jeg kort skimmet, og den er der mange der anbefaler:
>
> http://www.mindview.net/Books/TIJ/
Jeg hentede den selv fra www.bruceeckel.com. Den kan klart anbefales til
både øvede og begynderer.
Stefan

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten

Dato : 13-02-02 17:19

Theo Andersen wrote:
> [...]
> programmere i noget andet.
> Jeg kan programmere i c++, og gider ikke læse tonsvis om classer osv. som

Så hold dig fra de gigantiske amerikanske værker (pånær måske Java in a
Nutshell til JDK1.1.6). Alle burde sove med en kopi af
http://www.dina.kvl.dk/~sestoft/javaprecisely/ under puden :)

Morten

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 13-02-02 18:32

"Morten" <morten@kikobu.com> wrote in message
> [...]
>
> Så hold dig fra de gigantiske amerikanske værker (pånær måske Java in a
> Nutshell til JDK1.1.6). Alle burde sove med en kopi af

Jeg ville nu hellere bruge Thinking in Java som pude.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying