Mobil med grupper og ringetone til de enke~
Fra : Anders

Dato : 11-02-02 15:28

Hej

Jeg skal bruge en tlf hvor man kan tilknytte speciele ringetoner til de
enkelte grupper.
Desuden skal man kunne lave sine egne ringetoner.

Hvilke BILLIGE tlf kan det ?? Mærket er underordnet

Fra : Claus Rolsted

Dato : 11-02-02 15:42

"Anders" <nothanx@virker_ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge en tlf hvor man kan tilknytte speciele ringetoner til de
> enkelte grupper.
> Desuden skal man kunne lave sine egne ringetoner.
>
> Hvilke BILLIGE tlf kan det ?? Mærket er underordnet

Prøv en Nokia 3310 til 249,- med Telia abonnement på www.Wanna-save.com .
Abonnementet koster 100,- om måneden, incl. 44 min. taletid.

Claus Rolsted

Fra : Dennis Lange

Dato : 11-02-02 17:47

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
> "Anders" <nothanx@virker_ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv en Nokia 3310 til 249,- med Telia abonnement på www.Wanna-save.com .
> Abonnementet koster 100,- om måneden, incl. 44 min. taletid.

Hmm... der er da ikke grupper på en 3310? Ellers har jeg da overset noget på
min
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Claus Rolsted

Dato : 12-02-02 18:40

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm... der er da ikke grupper på en 3310? Ellers har jeg da overset noget

> min

Jo da, så vidt jeg husker fra min gamle........ Kan vi ikke få nogen andre
på banen, som har en 3310'er og kan bekræfte??

Claus Rolsted

Fra : Jens Lyn

Dato : 12-02-02 20:57

Så vidt jeg ved så er der en funktion der hedder "Lukket brugergruppe" i
3310'eren (og i 3210'eren), men der er næsten ingen operatører der
understøtter den funktion.

Men der er også den rigtige (telefon-baserede) funktion, den ligger vist
under telefonbogen et sted, samme sted hvor man tildeler stemmekoder til de
forskellige navne...

- Rasmus