Hvad hedder sangen?
Fra : Frøns

Dato : 11-02-02 12:54

En forholdsvis ny sang - det er ganske få inf. jeg har om den men håber
nogen kan hjælpe.

Den kører ofte på hit.fm (frek. 98,9 Nordjylland)
Den bliver sunget med en spacey stemme...

That's all...

PFT

Fra : Nick Christensen

Dato : 11-02-02 19:21

> Den kører ofte på hit.fm (frek. 98,9 Nordjylland)
> Den bliver sunget med en spacey stemme.

Det var ikke meget info. Men kan det være :

"Charly Lownoise And Mental Theo pres. Starsplash - Wonderful Days 2001"

??!

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Astrid

Dato : 11-02-02 21:54

Nick Christensen <FJERN-DET-MED-STORTnick@crazyslagelse.dk> wrote in message

> Det var ikke meget info. Men kan det være :
>
> "Charly Lownoise And Mental Theo pres. Starsplash - Wonderful Days 2001"

Jeg tror ikke det er "Irish Boy" med Mark Knopfler, ihvertfald

/astrid

Fra : Jacob E

Dato : 13-02-02 01:57

*fnis*

Jacob E.

Fra : Invisible Man

Dato : 11-02-02 23:24

"Nick Christensen" <FJERN-DET-MED-STORTnick@crazyslagelse.dk> skrev i en
meddelelse news:a49221$4u9$1@sunsite.dk...

> Det var ikke meget info. Men kan det være :
>
> "Charly Lownoise And Mental Theo pres. Starsplash - Wonderful Days 2001"

> [...]
Hvor'n dælen kan man vide det ud fra så få oplysninger...???

Fra : Nick Christensen

Dato : 11-02-02 23:41

> Hvor'n dælen kan man vide det ud fra så få oplysninger...???

Det kan jeg heller ikke. Men den er meget fremme stadigvæk, og så er det
jo en ret spacey stemme må man sige :)

Kan ikke rigtigt huske andre sange der er fremme lige for tiden med en
spacey stemme.

:)

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Frøns

Dato : 17-02-02 23:03

Hehe tak for svarene - og ja det var den som Nick nævnte...tark for det og
undskyld mit sene svar, men har problemer med mit outlook, så jeg fandt den
inden jeg nåede at se jeres svar, men endnu en gang tak Nick
"Nick Christensen" <FJERN-DET-MED-STORTnick@crazyslagelse.dk> skrev i en
meddelelse news:a49hce$kst$1@sunsite.dk...