Nye pc. højtalere?
Fra : Preben Pedersen

Dato : 11-02-02 07:22

Hej
Vil gerne have byttet mine gamle Dallas 300 watts højtalere ud med noget med
subwoofer eller sådan..er der nogen der kan anbefale nogle gode højtalere op
til ca. 600,- kr. Kan lydkortet i det hele taget køre de der sæt med 5
højtalere?
Jeg har et onboard AC97 lydkort. Højtalerne skal bruges til Musik og spil.

Hilsen Preben

Fra : Michael Thomsen

Dato : 11-02-02 07:58

Se tråd "Hvilke højttalere???" af Peter Hansen 10-02-2001 20:31

Mvh Michael

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-02-02 08:48

"Preben Pedersen" <preben-r@worldonline.dk> skrev....

> [...]
> i det hele taget køre de der sæt med 5 højtalere?
> Jeg har et onboard AC97 lydkort. Højtalerne skal bruges til

Altec Lansing AVS300 til omkring 300,- kr. giver en fornuftig ydelse
til dit lydkort og brug.

http://www.altecmm.com/product_details.asp?pID=AVS300&sID=2

Alternativt kan du kigge på et ATP3 sæt til ca. 600,- kr.

http://www.altecmm.com/product_details.asp?pID=ATP3&sID=2#

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Preben Pedersen

Dato : 11-02-02 09:22

Ups.. havde ikke set den tråd..men det besvarer jo ikke om man kan køre 4
sattelitter og en sub på mit lydkort... desuden vil jeg godt have nogle
højtalere som bare bliver endnu bedre hvis man sætter et SB live lydkort i
istedet for.
Preben

Fra : K E Nielsen

Dato : 11-02-02 11:22

Hvilket bundkort?

Fra : Preben Pedersen

Dato : 11-02-02 15:08

Bundkort = Soltek SL75-KAV...men hvorfor egentligt det?

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 11-02-02 15:10

Så kan det ikke. Det har kun een udgang til lyd, de to andre er Line In og
Mic In svjh. Du skal bruge et 4.1 eller 5.1 (måske endda digitalt) lydkort
og de koster jo lidt for tiden. Desværre, men øv bøv, sådan er det bare.