Software ved powerbookkøb
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 11-02-02 00:20

Jeg mener at have læst på et dansk macsite, at apple ville til at levere
appleworks og div. spil (det samme som ved i-serien) med til deres
powerbooks. Husker jeg forkert? Jeg kan ikke se det i shoppen.

Mvh. Poul

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-02-02 01:18

Poul Skovmand Thingholm <poul_skovmand_thingholm@hotmail.com> wrote:

> Jeg mener at have læst på et dansk macsite, at apple ville til at levere
> appleworks og div. spil (det samme som ved i-serien) med til deres
> powerbooks. Husker jeg forkert? Jeg kan ikke se det i shoppen.

nej, i al fald ikke for US modellernes vedkommende - men det gælder
selvfølgelig kun modeller der er rullet af samlebåndet efter 07/01/2002.

jeg vil tro at Apple damark som sædvanligt bare er usædvanligt sløve til
at at levere informationer... grib knoglen og ring til Apple hvis du vil
være helt sikker.

<icq:131382336>

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-02-02 02:36

> [...]

> appleworks og div. spil (det samme som ved i-serien) med til deres
> powerbooks. Husker jeg forkert? Jeg kan ikke se det i shoppen.

<http://www.mediamac.dk/index.php3?page=news:show,id=6365>

Men lige præcis AppleWorks er altså ikke med. Der må du selv ryste op
med de 600,- kr.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 11-02-02 09:50

muenster@esenet.dk writes:

>Men lige præcis AppleWorks er altså ikke med. Der må du selv ryste op
>med de 600,- kr.
>--
>Henrik Münster
>Esbjerg, Danmark

Mon ike man kan handle sig til det, når man køber hos en forhamdler. Det
er da værd at prøve. Det kan ofte betale sig at åbne munden. Også at prøve
flere steder.

Hilsen Hanne