Hvordan laver jeg en ftp server med FWA (S~
Fra : kongen

Dato : 11-02-02 00:41

Jeg er ret ny i at stille spørgsmål, så jeg håber ikke at jeg bryder
nogle regler her. Mit problem er at jeg gerne vil sætte en Ftp-server
(Serv-U) på min computer. På min CPE-boks har jeg en swich med to
computere. Problemet er nu bare at selv om jeg kender mit ip nr. ud
212.xxx.xxx.xxx kan jeg ikke få adgang til min server. Jeg er kommet så
langt at det må være fordi at CPE-boksen ikke ved hvor en forespørgelse
på port 21 skal sendes til (NAT).
Kan man få lov til at ændrer konfigurationen af CPE bokesen?
Er der andre muligheder?

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 11-02-02 08:03

"kongen" <kongen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få lov til at ændrer konfigurationen af CPE bokesen?
Nej

> Er der andre muligheder?
Nej

......bortset fra at vente til du kan få offentlig IP. Før det bliver muligt
KAN du slet ikke sætte nogen form for server op på en FWA forbindelse...Det
skulle svjv blive muligt at få offentlig IP inden for et par mdr...

MVH
Thomas