Hjæælp mørkt billede...
Fra : Brink

Dato : 24-01-01 11:06

Hej

Jeg har et Geforce 1 Med DDR Ram ( Winfast Leadtech )
Jeg har for nyeligt installeret Win2000 (men jeg havde et lignende problem
med win ME) mit billede er så mørkt når jeg går ind i et spil (quake 2 eller
halflife m.m) at jeg ikke kan spille det. Jeg kan næsten ikke se noget. Jeg
har allerede valgt den højeste gamma indstilling, men det hjælper ikke nok.
Jeg har prøvet i software, opengl og direct 3d, det er bedst under direct3d,
men jeg vil helst bruge Open GL. Hvad kan jeg gøre? Og er der andre der har
samme problem
mvh
Morten Brink

Fra : Butch

Dato : 24-01-01 14:41

"Brink" <dont-spam-me@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
direct3d,
> men jeg vil helst bruge Open GL. Hvad kan jeg gøre? Og er der andre der

Hej
Jeg har samme problem. MEn det kan løses ved at gå ind i avanceret skærm
indstillinger. DEr er en tab som hedder FarveKorrektion. Her kan du sætte
lys, kontrast og farve. Du kan så gemme indstillingen og have forskellige
til forskellige spil.
Hilsen
Butch

Fra : SoS

Dato : 24-01-01 16:17

"Butch" <n.n@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
| lys, kontrast og farve. Du kan så gemme indstillingen og have forskellige

Det er sådan jeg kommer omkring det problem. Brug Nvidia-driverens "quick tweak"
funktion til systray. Så skal der ikke andet end et højreklik til at ændre gamma ....

SoS