Ram
Fra : Dan Pedersen

Dato : 10-02-02 23:14

Er der nogle der kan fortælle mig om der er nogen hastighedsforøgelse hvis
jeg sætter ekstra 256 Mb sdram Pc133 i min pc'er.

Intel P4 1800 mhz
256 Mb sdram

Mb kan kun køre med sdram da det er et Msi 6399(Medion Titanium Md3000)

mvh
Dan

Fra : Karsten Olesen

Dato : 10-02-02 23:24

"Dan Pedersen" <dan@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Intel P4 1800 mhz
> 256 Mb sdram
>
> Mb kan kun køre med sdram da det er et Msi 6399(Medion Titanium Md3000)

Du vil næppe opleve de store hastighedsforbedringer
men måske opnå bedre afvikling i billedbehandlingsprogrammer,
hvis filerne selvsagt er meget store, og PC'en ikke skal skrive
midlertidig til disken.