||| Counter-Strike hacks |||
Fra : Dennis

Dato : 10-02-02 18:08

Nu er den danske CS HACK site oppe igen, weee,, fandt lige ud af det idag så
jeg ville lige dele det med jer!!

www.cshack.dot.nu

www.cshack.ripoff.dk

www.cshack.fug.dk

Ses på deres forum når det kommer op :)))

/Dennis

Fra : The Phantom

Dato : 10-02-02 18:20

Er du Snot dum eller hva.
Det er virkelig folk som dig der er de værste cs spillere nogensinde.
Håber du brænder op i helvede.

Da lad os alle spamme deres email og forummer

B33R The Phantom

Fra : Devast8or

Dato : 10-02-02 18:53

Godt sagt Phantom.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : The Phantom

Dato : 10-02-02 20:03

Is it nice to be stupid

Et spørgsmål Du skal kunne svarer på.

Hvor smart er man så når man ligefrem skriver på hpen hvor filerne er
hostet.

1: mail sendt til deres host
2: mail sendt til personens udbyder
3: mail sendt til hjemmeside hosten

Så må vi se hvor meget der bliver gjort ved det.

Mvh The Phantom

ps du er banned fra en server (b33r) indtil vidre og jeg sender en mail ud
til de claner vi har kontakt med om at banned dig

Til dem som skulle læse dette og have lyst til at banne ham er ip følgende
80.63.74.26

da det desværre er teledanmark skifter ipen på et tidspunkt men måske nok
til at en kan finde hans wonid og poste det her

Mvh The Phantom

Fra : The Phantom

Dato : 10-02-02 20:07

Sørme også jeg kom sku lige til og sende en mail til personen bag cshacks og
sørme ikk om spasseren svarede tilbage

følgende ip har cs hacks 80.63.74.26
desværre igen en teledanmark kunde men se om i kan få fingre i hans wonid

Mvh The Phantom

Fra : Frost

Dato : 10-02-02 21:34

> [...]
>
> følgende ip har cs hacks 80.63.74.26
> desværre igen en teledanmark kunde men se om i kan få fingre i hans wonid

Æhm, det er da den samme IP som Dennis (original-posteren), ikke?
Det vil så sige at han bare reklamerer for sit eget CS-hack site her.
Teknisk set kan han nu også anklages for spam...

Fra : The Phantom

Dato : 10-02-02 21:36

Sorry frost

Sidder her og har desværre ikk sovet i 35 timer så jeg lagde ikk lige mærke
til at det var samme ip

Mvh [B33R] The Phantom
Why cheat its only a game

Fra : S3N80R

Dato : 10-02-02 23:46

Hejsa The Phantom,

Nice :)

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : The Phantom

Dato : 11-02-02 05:26

Hej igen

Ville hører om der er flere cs spillere der ude som vil være med til at
sende en mail eller 2 til personen bag den hp og derved forklarer ham at vi
ikk gider havde han tjener penge på at ødelægge et spil som jeg (og sikkert
mange andre også) brugt meget tid på at lærer.
Måske vi kan få sendt så mange han bliver træt af at kører siden.

Mvh The Phantom

En cs spiller som er træt af snyd

Fra : Thog

Dato : 11-02-02 19:34

> [...]

> www.cshack.ripoff.dk
>
> www.cshack.fug.dk
>
> Ses på deres forum når det kommer op :)))

LOL, hvorfor dur siderne ikke ?

fuskamme... ikke hacke...
Nå men... What goes around comes around

Føl din egen medicin u bastard..

MVH

xXx|-Smokey-

#xXx.dk

Fra : The Phantom

Dato : 11-02-02 15:49

Well kan da se det har hjulpen lidt aner ikk hvad der er sket men siden er
da nede :)

Fra : Doh

Dato : 11-02-02 16:09

> Well kan da se det har hjulpen lidt aner ikk hvad der er sket men siden er
> da nede :)

Du er da godt nok en dårlig politimand.. LOOOL

Hold da helt kæft.. Se hvis friserverplads.dk er nede så.... Er de sider de
hoster jo vel også nede..
Der igen kan man bare se, hvor stor en n00b du er , hvor du rigtig tror du
har udrettet noget. Men tror mig, du for ikke udrettet én skid!

Dertil kræver det, at jeg har gjort noget ulovligt. Om mange folk ikke kan
lide siden er ikke ulovligt. Spamme i NG giver en advarselv, og denne spam
her gider TDC slet ikke gøre noget ved. Tro mig, men bliv da endelig ved.

Jeg kender ihvertfald et par stykker som virkelig ligger flade af grin over
dig ligesom mig selv.
Bare fordi DU og ANDRE ikke kan lide siden giver det jer da ikke ret til, at
få den lukket.

Tænk dig dog om! Brug da lidt logik.

Hvis jeg var sammen med nogle folk som ikke kan li porno på nettet tror du
så også vi for lukket bare én eneste side?? Nopes!! Ikke hvis der intet
ulovligt er ved siden så sker der intet, så sidder folk og griner af os,
ligesom jeg virkelig er flad ag grin over dig.

Hvad.... Vil du gøre hvis jeg for min side hostet? Ha.. Tror fandme jeg vil
bestille et domæne og hele svineriet så vil jeg gerne se hvad DU så vil
gøre..

Held og lyk! Jeg vil skide dig et styk!

Fra : The Phantom

Dato : 11-02-02 16:18

well dennis

Skal da stadig gøre hvad jeg kan for at få den lukket om det så kræver et
par mail bombs og andet skidt skammel.

The Phantom

Fra : The Phantom

Dato : 11-02-02 16:23

ohh også lige et lille spørgsmål

Kan du i det hele taget spille cs.
eller er du også en newbie med storhedsvanvid om at blive den bedste :)
Gætter på det sidste.
En ting er sikker du slipper ikk for mig :)

Fra : The Phantom

Dato : 11-02-02 16:23

ohh ved da ikk om du så det men jeg skrev sørme også at jeg ikk viste
hvorfor den er nede at det så bare er friserverplads der er nede er jo bare
uheldig.

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 12-02-02 05:05

"Doh" <lolda@mail.dk> wrote in message

> [...]
vil
> bestille et domæne og hele svineriet så vil jeg gerne se hvad DU så vil

Dennis du er bare en frustreret klovn!
Face it. Du får ingen respekt ell. anerkendelse i denne NG

Sune

Fra : Røde

Dato : 11-02-02 22:39

godt sagt.

Fra : The Phantom

Dato : 11-02-02 23:52

hey nice at se jeg ikk er den eneste der kæmper imod lidt cheats (var ellers
blevet i tvivl )
og ja jeg mener at det er ulovlig at have hacks men vil gerne undersøge det

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 12-02-02 10:04

> [...]
ellers
> blevet i tvivl )
> og ja jeg mener at det er ulovlig at have hacks men vil gerne undersøge

Ohhh Nooo, you are not alone in the fight against evil!!
Jeg bakker dig op 100%, men gider dog ikke gøre så meget ved det selv.
Jeg er stoppet helt med at spille på inet på grund af alle de lamere som
snyder!
Så nu er jeg forvist til lan.

Sune aka. KnoXen

Fra : Devast8or

Dato : 11-02-02 23:29

Lige af ren nysgerrighed, hvordan er sådan nogle cheats lavet? Involverer
det decompiling af den originale kode? I så fald kan du godt regne med at
det er ulovligt...

Og hvad i alverden har pornosider med det her at gøre? Hvis du ikke kan lide
porno, kan du da bare lade være med at surfe hen på en pornoside. Det er en
del sværere at undgå lamme folk som dig der snyder i spil. Så din
sammenligning er ikke særlig god.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Doh <lolda@mail.dk> wrote in message
(snipage)

Fra : Decker

Dato : 12-02-02 22:10

["Devast8or"
<SPAMSPAMSPAMSPAMdevast8or@IDONTLIKESPAM.systembl.BLOODYVIKINGS.dk>
wrote:]

>Lige af ren nysgerrighed, hvordan er sådan nogle cheats lavet? Involverer
>det decompiling af den originale kode? I så fald kan du godt regne med at
>det er ulovligt...

Der er flere forskellige former for cheats:
- Ændringer i grafikken. F.eks. gennemsigtige vægge, gennemsigtige
smoke-bombs, omvendt dybde-sortering af painters-algorithm.
- Ændringer i modtagne netværks-pakker. F.eks. fjernelse af smoke-bombs,
indsættelse af ekstra entities.
- Ændringer i afsendte netværks-pakker. F.eks. automatisk aim og fire.

Og ja, de fleste af cheatsne kræver godt kendskab til hvordan
Half-Life/Counter-Strike er bygget op, så lidt decompilering og
assembler kræver det da.

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life and more.
decker:AT:planetquake:DOT:com