|
| Tiscalis direktørs email? Fra : news.tele.dk |
Dato : 10-02-02 16:48 |
|
Hej folks,
Jeg er i gang med at - forsøge - at afslutte en længerevarende sag med
Tiscali.
I korte træk går sagen ud på, at jeg opsagde mit abonnement for 1 års tid
siden men er opkrævet for abonnement indtil i dag(!!)
Jeg har været i kontakt med dem 4-5 gange vedr. sagen. Hver gang har de
lovet at se på det og vende tilbage.
Det har de aldrig gjort, udover at de nu har sendt mig en rykker.
Så nu har jeg tænkt mig at gå direkte til kaliffen. Gider simpelt hen ikke
at snakke med en eller anden ansvarsforflygtigende person fra "kundeservice"
mere.
Er der nogen, der har en e-mail adr. på Tiscali DK's direktør eller evt.
chefen for "kundeservice"?!
"Kundeservice" lyder hult ad H til i det firma...
Mvh
Thomas Nielsen
| |
Morten Guldager (10-02-2002)
| Kommentar Fra : Morten Guldager |
Dato : 10-02-02 16:55 |
|
In article news.tele.dk wrote:
> Jeg er i gang med at - forsøge - at afslutte en længerevarende sag med
> Tiscali.
>
> Så nu har jeg tænkt mig at gå direkte til kaliffen.
Send ham et anbefalet papir-brev med kopier af al korrespondance du har
haft med dem vedrørende din opsigelse af aftalen.
Sørg for at brevet selv indeholder en liste med dine billag således
at han ikke skal lede igenne 100 sider for at finde det han søger.
/Morten
| |
Morten Kjaer Nielsen (10-02-2002)
| Kommentar Fra : Morten Kjaer Nielsen |
Dato : 10-02-02 17:04 |
|
"news.tele.dk" <orlik@mail.dk> wrote Sun, 10 Feb 2002 16:47:37 +0100
:
>Er der nogen, der har en e-mail adr. på Tiscali DK's direktør eller evt.
>chefen for "kundeservice"?!
I do, men jeg vil ikke udlevere dem.
Nu skriver du ikke hvilken type abonnement du har forsøgt at opsige,
så det er lidt svært at route dig mod den rette person.
I toppen sidder Peter Bredgaard, send ham evt. en klage som
papirbrev, med alle relevante oplysninger, bilag, og den
korrespondance der har været ført hidtil.
--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/
| |
news.tele.dk (10-02-2002)
| Kommentar Fra : news.tele.dk |
Dato : 10-02-02 17:23 |
|
"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.04082001@gummiand.dk> wrote in message
news:c86d6us021q7o51taav99vs0gl3cl44u1a@news.worldonline.dk...
> "news.tele.dk" <orlik@mail.dk> wrote Sun, 10 Feb 2002 16:47:37 +0100
> :
>
> >Er der nogen, der har en e-mail adr. på Tiscali DK's direktør eller evt.
> >chefen for "kundeservice"?!
>
> I do, men jeg vil ikke udlevere dem.
Fair nok...
> Nu skriver du ikke hvilken type abonnement du har forsøgt at opsige,
> så det er lidt svært at route dig mod den rette person.
Jeg ændrede mit Mega-Surfer abonnement til et Studentclub abon. i marts
2001.
Da jeg i juni bemærkede at jeg stadig figurerede som abon. på Megasurfer
skrev jeg til dem og gjorde opmærksom på det.
> I toppen sidder Peter Bredgaard, send ham evt. en klage som
> papirbrev, med alle relevante oplysninger, bilag, og den
> korrespondance der har været ført hidtil.
Et forsøg værd, selvom noget af korrespondancen er via telefon.
Mvh
Thomas
| |
FCKmanden (10-02-2002)
| Kommentar Fra : FCKmanden |
Dato : 10-02-02 17:06 |
|
> Er der nogen, der har en e-mail adr. på Tiscali DK's direktør
Muhaaaa. Tror du selv han gider bruge meget mere end 4½ milisekund før han
sender det videre? Men held og lykke
Hilsen
Thomas
| |
news.tele.dk (10-02-2002)
| Kommentar Fra : news.tele.dk |
Dato : 10-02-02 17:24 |
|
"FCKmanden" <thomas@fckmanden.dk> wrote in message
news:3c669a7f$0$62883$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Er der nogen, der har en e-mail adr. på Tiscali DK's direktør
>
> Muhaaaa. Tror du selv han gider bruge meget mere end 4½ milisekund før han
> sender det videre? Men held og lykke
Tja, det er jo op til ham.
Sker der ikke noget, kan jeg jo fornøje ham med at skrive en *rykker* til
ham med cc: forbruger@bt.dk - det plejer de at have respekt for : )
Mvh
Thomas
| |
Knud Gert Ellentoft (10-02-2002)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 10-02-02 17:45 |
|
Sun, 10 Feb 2002 17:23:39 +0100, skrev "news.tele.dk"
<orlik@mail.dk>:
Kunne du ikke finde på andet at kalde dig end "news.tele.dk"?
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.
| |
Thomas Nielsen (10-02-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Nielsen |
Dato : 10-02-02 17:58 |
|
"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
news:cr8d6u0c9hio73v10t0mvlv603ercdknhu@dtext.news.tele.dk...
> Sun, 10 Feb 2002 17:23:39 +0100, skrev "news.tele.dk"
> <orlik@mail.dk>:
>
> Kunne du ikke finde på andet at kalde dig end "news.tele.dk"?
Jo, det krævede ikke den store fantasi at finde på noget andet.
Har lige reinkarneret min pc...en lille smutter.
Mvh
Thomas
| |
Charbax (11-02-2002)
| Kommentar Fra : Charbax |
Dato : 11-02-02 19:39 |
|
Samme problem har nogen jeg kender oplevet..
den jeg kender havde et hosting konto hos image.dk dengang og fik det lukket
over telefonen for over 2 år siden, siden da har WorldOnline sendt regning
hver månede på 200kr for en hosting konto der slet ikke findtes. Nu burde
man så finde de gamle papirer som beviser den korrespondance man har haft
med dem image.dk.
| |
Flemming Lynggaard (12-02-2002)
| Kommentar Fra : Flemming Lynggaard |
Dato : 12-02-02 20:38 |
|
"Charbax" <charbax@lflv.dk> wrote in message
news:a4933o$2f7p$1@news.cybercity.dk...
> Samme problem har nogen jeg kender oplevet..
>
Så gav du dem vel bare et af dine billige fiberforbindelser så de selv kunne
hoste?
F
| |
Charbax (13-02-2002)
| Kommentar Fra : Charbax |
Dato : 13-02-02 10:43 |
| | |
Thomas Nielsen (14-02-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Nielsen |
Dato : 14-02-02 01:18 |
|
"Charbax" <charbax@lflv.dk> wrote in message
news:a4933o$2f7p$1@news.cybercity.dk...
> Samme problem har nogen jeg kender oplevet..
>
> den jeg kender havde et hosting konto hos image.dk dengang og fik det
lukket
> over telefonen for over 2 år siden, siden da har WorldOnline sendt regning
> hver månede på 200kr for en hosting konto der slet ikke findtes. Nu burde
> man så finde de gamle papirer som beviser den korrespondance man har haft
> med dem image.dk.
Sidste nye i den absurde historie er, at jeg har fået at vide (efter 5
henvendelser), at de skal have en klage skriftligt! Hvorfor har jeg ikke
fået det at vide de 5 andre gange, jeg har henvendt mig?!?
I øvrigt tankevækkende, at e-mails ikke er "gyldig" korrespondance hos en
internetudbyder...
En anden ting er, at man ikke får en kvittering for at man har konverteret
sit abonnement via hjemmesiden. Smart træk fra deres side, for så kan det jo
nemt blive påstand mod påstand.
Nå, men jeg synes nu, at jeg stadig har en god sag, for mit abonnement har
været totalt ubrugt i et års tid, så de kan vel ikke være i tvivl om, at jeg
har været i god tro...eller kan de?!
Ja, jeg var glad og tilfreds kunde i Image-tiden, men nu?!?!
Godt at jeg ikke er kunde dér mere...nå, nej, det er jeg jo egentlig stadig
Mvh
Thomas
| |
Charbax (14-02-2002)
| Kommentar Fra : Charbax |
Dato : 14-02-02 16:08 |
|
> Sidste nye i den absurde historie er, at jeg har fået at vide (efter 5
> henvendelser), at de skal have en klage skriftligt! Hvorfor har jeg ikke
> fået det at vide de 5 andre gange, jeg har henvendt mig?!?
> I øvrigt tankevækkende, at e-mails ikke er "gyldig" korrespondance hos en
> internetudbyder...
vi fik af vide telefon heller ikke var gyldig korrespondance. Vi skal have
fundet en skiftlig korrespondance fra Image dengang for to år siden som
bekræfter vi blev meldt fra deres 200 kroners 10mb hosting hvis vi skal have
vores penge tilbage altså 200 kroner per månede i over to år til noget image
hosting vi ikke har brugt. Selvom den jeg kender så har ringet til dem for
et par uger siden for at skælde dem ud, så har han afligevel fået en ny
regning nu får denne her månede selvom han altså har ringet nu for nyligt
til World Online og spurgt hvad fanden det er for noget.
Det er sgu en smart trick de bruger der.. de sender regninger ud til en
masse gamle image kunder og så er der helt sikkert en del af dem der ikke
ved hvad fanden det der hosting er for noget men betaler det afligevel..
> Nå, men jeg synes nu, at jeg stadig har en god sag, for mit abonnement har
> været totalt ubrugt i et års tid, så de kan vel ikke være i tvivl om, at
jeg
> har været i god tro...eller kan de?!
Ham jeg taler om har ikke brugt hans 10mb hosting i over 2 år nu. Og det er
ingengang med dedikeret IP, og hans domaine er jo for længst flyttet til
nogle andre DNS servere end images så der er ingen gang mulighed for at få
forbindelse til den hosting konto på nogen måde.
> Ja, jeg var glad og tilfreds kunde i Image-tiden, men nu?!?!
> Godt at jeg ikke er kunde dér mere...nå, nej, det er jeg jo egentlig
stadig
>
Ja, og ham jeg kender er også stadig kunde hos dem selvom han nu har ringet
til dem.
| |
Morten Kjaer Nielsen (14-02-2002)
| Kommentar Fra : Morten Kjaer Nielsen |
Dato : 14-02-02 16:14 |
|
Den Thu, 14 Feb 2002 16:07:46 +0100 skrev "Charbax"
<charbax@lflv.dk> :
>Ja, og ham jeg kender er også stadig kunde hos dem selvom han nu har ringet
>til dem.
Jeg er blevet nysgerrig, hvilket dom nummer eller domæne er der
tale om?
--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/
Nollaig shona duit
| |
Charbax (14-02-2002)
| Kommentar Fra : Charbax |
Dato : 14-02-02 19:41 |
|
"Morten Kjaer Nielsen" <mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk>
wrote in message news:01ln6u0bsp0527d6idksj4ghm7f1eghq1l@4ax.com...
> Den Thu, 14 Feb 2002 16:07:46 +0100 skrev "Charbax"
> <charbax@lflv.dk> :
>
> >Ja, og ham jeg kender er også stadig kunde hos dem selvom han nu har
ringet
> >til dem.
>
> Jeg er blevet nysgerrig, hvilket dom nummer eller domæne er der
> tale om?
>
>
> --
> Hygge
> Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
> - Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/
> Nollaig shona duit
| |
Rudi Stegen (14-02-2002)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 14-02-02 20:00 |
|
Hej Charbax, du skrev i <news:a4h0e4$93e$1@news.cybercity.dk>:
Det var dog det fornuftigste, du længe har skrevet
--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
| |
Karsten Andersen (15-02-2002)
| Kommentar Fra : Karsten Andersen |
Dato : 15-02-02 07:14 |
|
Thu, 14 Feb 2002 18:59:48 GMT, skrev Rudi Stegen, på 7 linier, i
<Xns91B5CB70F4EB6RudiStegen@212.54.64.135>, :
>Hej Charbax, du skrev i <news:a4h0e4$93e$1@news.cybercity.dk>:
>
>Det var dog det fornuftigste, du længe har skrevet
Hov hov Rudi, Du skylder stadigt kaffe.
--
Med venlig hilsen
Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433
| |
Rudi Stegen (15-02-2002)
| Kommentar Fra : Rudi Stegen |
Dato : 15-02-02 15:51 |
|
Hej Karsten Andersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
> Hov hov Rudi, Du skylder stadigt kaffe.
Min livlæge anbefaler, at jeg venter, indtil du ikke har omtalt din
ven hr. Bat i et år
Hils din kone og bed hende give min søn og datter en krammer.
FUT (for en sikkerheds skyld)
--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
| |
Charbax (14-02-2002)
| Kommentar Fra : Charbax |
Dato : 14-02-02 19:48 |
|
> Jeg er blevet nysgerrig, hvilket dom nummer eller domæne er der
> tale om?
http://manrec.com - over 4800kr har ejerne af det domaine betalet de sidste
2 år for ingenting, når man ikke har forstand vil man nødig helst ikke miste
domainet, så betaler man jo bare alle regninger.. ejerne vidste jo heller
ikke at World online skulle have noget at gøre med Image.. world online
kunne betyde at være det firma der regere hele verdenens internet og som man
skal betale 200kr til hver månede hvis man har en .com domaine.. det er kun
for nyligt når jeg talte med dem om hvad det koster for dem at blive hostet
på mit system http://150.dk og hvor billigt det var at de undrede sig over
hvofor de så betalte 200kr til verden online.
| |
Morten Kjaer Nielsen (15-02-2002)
| Kommentar Fra : Morten Kjaer Nielsen |
Dato : 15-02-02 08:10 |
|
Den Thu, 14 Feb 2002 19:48:22 +0100 skrev "Charbax"
<charbax@lflv.dk> :
> http://manrec.com - over 4800kr har ejerne af det domaine betalet de sidste
>2 år for ingenting,
Et Webhotel er leveret som ønsket (og leveres stadig), hvis ikke
det skal bruges må jeg anbefale at man sender en opsigelse, som
der står i deres betingelser.
--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/
Nollaig shona duit
| |
Kim Schulz (11-02-2002)
| Kommentar Fra : Kim Schulz |
Dato : 11-02-02 22:34 |
|
On Sun, 10 Feb 2002 16:47:37 +0100
"news.tele.dk" <orlik@mail.dk> wrote:
> Hej folks,
>
> Jeg er i gang med at - forsøge - at afslutte en længerevarende sag med
> Tiscali.
> I korte træk går sagen ud på, at jeg opsagde mit abonnement for 1 års
> tid siden men er opkrævet for abonnement indtil i dag(!!)
> Jeg har været i kontakt med dem 4-5 gange vedr. sagen. Hver gang har
> de lovet at se på det og vende tilbage.
> Det har de aldrig gjort, udover at de nu har sendt mig en rykker.
>
> Så nu har jeg tænkt mig at gå direkte til kaliffen. Gider simpelt hen
> ikke at snakke med en eller anden ansvarsforflygtigende person fra
> "kundeservice" mere.
> Er der nogen, der har en e-mail adr. på Tiscali DK's direktør eller
> evt. chefen for "kundeservice"?!
> "Kundeservice" lyder hult ad H til i det firma...
meget kan man sige om Tiscali, men aldrig har servicen været så ringe
som nu. Det er fandme trist at det ikke kører lige så godt som i gamle
dage under Frank Rasmussen. Dengang kunne man i det mindste være sikker
på ordentlige oppetider, og hvis noget var gået galt så blev det rettes
så snart man skrev en email til dem eller smed et newsindlæg. Nu kan der
gå dage inden de overhovedet svarer på en henvendelse. Trist det er hvad
det er!
MVH
Kim Schulz
--
[ http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser! ]
[ http://www.guadec.org - tapas, beer and gnome to the people ]
| |
|
|