drægtig hunkat ==spise meget && Kastrat !=~
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 10-02-02 11:47

Hvad siger I til det her ?? (emnet)

Hvad gør man når man har en kastrat der ELSKER mad og hører alt når man står
i køkkenet og giver sin hunkat "fed" mad (killingedåsemad med æggeblomme i

Og han så kommer løbende, jeg kan jo ikke lade være med at give ham noget,
men jeg skal jo passe på at han ike bliver for tyk. Han vejer nu 5.8 kg, og
har en lille bitte pølse på maven, men ikke meget, og sådan skulle det jo
gerne blive ved !
vad gør I andre der har kastrater der ikke må tage på og drægtige der skal
have alt det de vil

Venligst Mette

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-02-02 15:17

Hej Mette

Du kan fodre ad libitum med et lightfoder, og så fodre den gravide for sig
selv nogle gange om dagen med det "gode" mad.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Helle Andersen

Dato : 11-02-02 00:41

> [...]
> gerne blive ved !
> vad gør I andre der har kastrater der ikke må tage på og drægtige der skal

Jeg siger nej Man gør dem jo en bjørnetjeneste
og det kan være vældig svært at pille af dem igen
og jo ældre de bliver, jo sværere er det.

Med Eika måtte jeg også rationere hendes mad
kraftigt, selvom hun var drægtig, for fede katte
føder absolut ikke særlig godt og hun skulle i hvert
fald ikke gennem et kejsersnit, hvis jeg kunne
undgå det.

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk