Melodi Gaaaaaab Prix...
Fra : Thomas H.

Dato : 09-02-02 23:58

Kan ikke sige andet end, shit nogle kedelige sange...
Lige fra den første med ham der Poul Krebs junior,
til den sidste synes jeg det var en voldsomt tynd kop te
Den eneste jeg kunne huske bagefter, var ham der med den
der rågrimme pels *G*

At så selv showet var trukket ned i samme gabende tempo,
gjorde ikke ligefrem oplevelsen bedre :o|

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-02-02 00:45

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a449es$6fc$1@sunsite.dk...
> [...]
> der rågrimme pels *G*
>
> At så selv showet var trukket ned i samme gabende tempo,
> gjorde ikke ligefrem oplevelsen bedre :o|

_______________

Jeg fulgte egentlig ikke meget med, da jeg jævnligt døsede hen. Jeg kan ikke
huske andet end at Polle og Cliff var med. Det var det eneste som kunne
holde mig vågen. Jurien skulle fyres og betale vederlag tilbage, samt de
sidste 10 års løn. zz nork

Hilsen Åge

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 10-02-02 01:14

He he selv Åge syntes det var crappy!!!! Så er det sgu ilde ude!
Carsten

Fra : Mette_S

Dato : 10-02-02 03:29

"Carsten Norrbohm" <dsl43447@vip.cybercity.dk> wrote in message
> He he selv Åge syntes det var crappy!!!! Så er det sgu ilde ude!
> Carsten

Så stop dog med at skrive dårlige ting om Åge Halldorsson når han nu lige
netop ikke har skrevet noget som fik jeres pis i kog ! Det er dog utroligt
sådan som at diverse grupper ender som mudderkastnings ng'en !!!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-02-02 11:13

On Sun, 10 Feb 2002 03:28:55 +0100, "Mette_S"
<Mette_Sloth_Jespersen@FJERNhotmail.com> wrote:

> [...]
>netop ikke har skrevet noget som fik jeres pis i kog ! Det er dog utroligt
>sådan som at diverse grupper ender som mudderkastnings ng'en !!!

Jeg tror altså det var meget venligt og ironisk ment.
Sådan læste jeg det ihvertfald
Så spis nu brød til.

Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 10-02-02 12:31

Ja det var ikke mudderkastning mod Åge. Melodi grand prix har altid været
dansk top musik's højborg efter min mening. For os der ikke kan lide sådan
musik er det normalt at melodi grand prix lugter men for folk der godt kan
lide sådan noget musik er det en stor begivenhed. Når så selv Åge, og det er
ikke ment nedladende men snare at jeg tror han tilhører en af dem der godt
normalt kan lide melodi grand prix, synes det var dårligt, så forestil dig
hvordan det er for os der i forvejen synes det er dårligt!! Det er ligsom
dårligt gange 2(100000) :) Det var ikke ment som noget negativt mod andre
end dem der har valgt numrerne til melodi grand prix.
M.V.H Carsten

Fra : Mette_S

Dato : 11-02-02 21:17

> [...]
> dårligt gange 2(100000) :) Det var ikke ment som noget negativt mod andre
> end dem der har valgt numrerne til melodi grand prix.

Sorry I'll just butt out then... !!

Mette_S

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-02 06:14

Mette_S <Mette_Sloth_Jespersen@FJERNhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c68279d$0$22390$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Carsten Norrbohm" <dsl43447@vip.cybercity.dk> wrote in message
> er

> Sorry I'll just butt out then... !!
>
> Mette_S
________________________

Øhhhhh. altså Mette. Før i tiden var Melodi Grand Prix dansktopmusik.
Dengang var der masser af dansktopkunstnere som sang i grandprixet. Da
kunne jeg lide det. Idag afskyr jeg det som pesten, for at sige det pænt.
Siden ca. 1990 har man ændret musikken temmelig meget. Du kan også nok høre
at musikken ikke liiiiigefrem er det som fræser op af Dansktoppen. Det
gjorde datidens numre derimod. Og nutidens grandporix-musik ligner godtnok
heller ikke liiigefrem Bjørn Og Okay musik. I år smed man Klaus og Servants
bidrag i skraldespanden. Det viser lidt om udvælgelsesgruppens indstilling.
Men Mette, det er nok fordi du taler om Dansk Top musik, er det ikke.
Dansktop-musik er jo en musikstil. Den som du kan høre hver lørdag på Dr P4
kl. 11-12 på Dansktoppen.

Hilsen Åge

Fra : Troels

Dato : 12-02-02 17:30

> I år smed man Klaus og Servants
> bidrag i skraldespanden. Det viser lidt om udvælgelsesgruppens
indstilling.

Kan det være fordi der ikke er nok der gider se det hvis det kun var
dansktopnumre???

/Troels