Ansøgelse til Dansk Melodi Grand Prix?
Fra : _dentro_

Dato : 09-02-02 22:10

Jeg læste engang ansøgelseskravene til Dansk Melodi Grand Prix, men
jeg har desværre ikke gemt dem. Er der nogen der har gemt dem, eller
evt. ved hvor jeg kan finde dem?

Det er fordi at DR har vist ikke helt rent mel i posen.....

_dentro_

--
Værs'go at høste mailadresser lorte-spammere!
abuse@prontomail.com abuse@freeze.com abuse@aol.com

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 10-02-02 00:02

_dentro_ skrev:

> Jeg læste engang ansøgelseskravene til Dansk Melodi Grand Prix, men
> jeg har desværre ikke gemt dem. Er der nogen der har gemt dem, eller
> evt. ved hvor jeg kan finde dem?

Her er de:

__________________________________

§1. Ansøgerens sang bør bygge på akkordrundgange, der er mindst 50 år
gamle.

§2. Det foretrækkes, at sangens arrangement er af en stil, der kan
henføres til 80'erne eller evt. 70'erne.

§3. Ansøgerens tøj bør være en blanding af 70'er-disko og 60'er-kjoler
garneret med generelt dårlig stil.

§4. Det henstilles, at ansøgeren under ingen omstændigheder lader sig
friste til improvisation eller liv på scenen. Koreografien skal følges.

Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-02-02 00:38

§ 5: Der må ikke benyttes musikinstrumenter, kun computer

§ 6&: Musikken skal helst være til at falde i søvn ove......
nnorkk.
_____________________

Jonas Koch Bentzen <ingen.emailadresse@eksempel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a449p4$7ou$1@sunsite.dk...

Fra : Christian Joergensen

Dato : 10-02-02 20:53

On Sun, 10 Feb 2002 00:38:05 +0100, Åge Halldorsson wrote:

> § 5: Der må ikke benyttes musikinstrumenter, kun computer
>
> § 6&: Musikken skal helst være til at falde i søvn ove......
> nnorkk.

Tænk at være enig med dig :)

--
Christian Jørgensen | If you need a screwdriver,
http://www.razor.dk | use the general purpose hammer.

Fra : Jacob E

Dato : 10-02-02 03:16

*LOLOLOLOLOLOLOLOLOL*

Mvh Jacob E.

Fra : Herbert Garonfolo

Dato : 10-02-02 09:52

Jeg gir dig 100% ret!

> [...]
>
> §4. Det henstilles, at ansøgeren under ingen omstændigheder lader sig
> friste til improvisation eller liv på scenen. Koreografien skal følges.

---

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-02-02 00:09

_dentro_ <kena@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c65904b$0$89068$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> evt. ved hvor jeg kan finde dem?
>
> Det er fordi at DR har vist ikke helt rent mel i posen.....
SV: Tjah. Klaus Og Servants bidrag var ikke godt nok,selv om vi hørte det i
Musikbutikken. Det var i hvert fald bedre end alt det andet. Og Helge
Engelbrecht, er han noget særligt. Det synes jeg ikke. Han kan da langt fra
måle sig med Klaus Og Servants. Jeg tror at kriterierne går på hvem som er
bedst til at lave computerlkyde. der ver jo stort set ingen instumenter på
scenen. Kun en som sang. Kald det hellere Computerlyds-grandprix

Hilsen Åge

Fra : Jacob Jensen

Dato : 10-02-02 14:04

Det allerbedste var da ham fætteren ved klaveret lod som om han spillede, og
da han så rejste sig for at synge spillede klaveret videre.... weee!!

Fra : Mikkel Bech-Petersen

Dato : 11-02-02 09:38

"Jacob Jensen" wrote
> Det allerbedste var da ham fætteren ved klaveret lod som om han spillede,
og
> da han så rejste sig for at synge spillede klaveret videre.... weee!!

Anders Frandsen med 'Lige der hvor hjertet slår'

Megl

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 10-02-02 15:25

"_dentro_" <kena@mail.dk> wrote in message
> [...]
> evt. ved hvor jeg kan finde dem?
>
> Det er fordi at DR har vist ikke helt rent mel i posen.....

Jeg mener nok at det er et krav, at sangskriveren tidligere skal have
udgivet noget, eller være offentligt kendt. To af mine venner havde skrevet
et udemærket grand prix-hit, og sendt det til Keld Heick... han skrev
tilbage, at de desværre ikke kunne deltage, men at det da var et fint nummer
- brevet var iøvrigt håndskrevet. Respekt! ;)

Jacob

Fra : EnjoyNews

Dato : 10-02-02 18:33

En af mine kammerater tilmeldte sig (kom ikke med) men vi så "ansøgningen"
man skulle udfylde.. og intet sted stod der noget om at at forfatter skulle
være kendt eller andet .. sådan var det vist engang .. reglerne osv står
også på nettet og der står heller ikke noget om at man skal være kendt..
hvis det var tilfældet, hvorfor skulle de så ikke sige det.. ? det er jo
spild af tid for dem.. mht. at lytte det igennem

Heidi