Køb af ny mobil....
Fra : Nico P

Dato : 21-01-01 00:39

Hej NG
Jeg vil bare lige have lidt hjælp hvis det er muligt...har et par
spørgsmål...

Jeg regner med at købe en nokia 6210, for den kan nu rimeligt meget vil jeg
sige! Så er spørgsmålene så:

1. Hvilket abbonoment er billigst angående WAP??

2. Bluetooth hvornår får vi det afse her i DK? Og hvad bliver priserne?

3. For at koble 6210 til min stationære computer hvad skal jeg så bruge for
at få IRDA til at virke...og hvor køber jeg det der skal bruges?

Håber jeg får svar på mine spm.

Greetings from Nico_P

Fra : Jesper Knudstrup

Dato : 21-01-01 08:08

"Nico_P" <nico[NO_SPAM]@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> sige! Så er spørgsmålene så:
>
> 1. Hvilket abbonoment er billigst angående WAP??

Det er svært at, sige da både Mobilix, TDC samt Sonofon bliver ved med at
lave tilbud på deres Wap priser.

> [...]
for
> at få IRDA til at virke...og hvor køber jeg det der skal bruges?

Du kan evt. også bruge et kabel. Det gør jeg og det virker upåklageligt.

JK