sys9.2.1 henteproblem
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 08-02-02 20:29

Hej alle de rare hjælpere

Jeg har nu fire gange forsøgt at hente System 9.2.1 opdateringen via en
PC fra mit arbejde.

Har brændt CD - de er sørme alle skadet (undtagen lige den første, men
hvad hjælper det?)

Har succesfuldt fået 9.2.2 opdateringen ned på samme måde.

I går ville jeg så prøve at hente en af delene hjemmefra (ca. 14 MB) -
da de 4 MB var hentet meddelte Explorer, at downloaden var komplet.

Piiiv

- udover det fungerer 9.1 rimeligt, men....

venlig hilsen

Martin

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 08-02-02 20:31

PS

Har både forsøgt den store pakke (ca 84 MB) samt samme delt i seks
mindre

venlig hilsen

Martin

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-02-02 20:42

ammentorp@FJERNMIGget2net.dk (Martin Ammentorp) writes:

> I går ville jeg så prøve at hente en af delene hjemmefra (ca. 14 MB)
> - da de 4 MB var hentet meddelte Explorer, at downloaden var
> komplet.

Klamt. Jeg måtte opgive, da jeg forleden ville opgradere en maskine
fra 9.04dk til 9.22. 9.1-opdateringen blev ved med at få**e mig. Havde
tilsvarende problem nogle uger tidligere, hvor det endte med at
virke ved femte forsøg (eller noget). Er Apples OS-opdateringer
generelt syge?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".