Counterstrike+Netwish.Org Scripts+Console
Fra : Nis Deleuran

Dato : 08-02-02 19:05

Hmmm...

Har stort set lige installeret Netwish.Org Counter-Strike Scripts, sat
tasterne, og pludselig er consolen væk....Altså, den kommer ikke frem når
jeg trykker ½ (§) .....

Hvad skal jeg dog gøre??

Fra : - = KG = -

Dato : 09-02-02 00:17

> Har stort set lige installeret Netwish.Org Counter-Strike Scripts, sat
> tasterne, og pludselig er consolen væk....Altså, den kommer ikke frem når
> jeg trykker ½ (§) .....
>
> Hvad skal jeg dog gøre??

Start CS med linien hl.exe -console eller tilføj console "1" til din
config.cfg

Fra : Nis Deleuran

Dato : 09-02-02 13:41

> Start CS med linien hl.exe -console eller tilføj console "1" til din
> config.cfg

Det stod den til fra starten af...hvad skal jeg dog gøre...?

Fra : Simon Nejmann

Dato : 09-02-02 18:38

On Sat, 9 Feb 2002 13:41:26 +0100, "Nis Deleuran"
<qaratuziah@mailme.dk> wrote:

>Det stod den til fra starten af...hvad skal jeg dog gøre...?

Post din config.cfg (og autoexec.cfg).

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Devast8or

Dato : 09-02-02 18:41

..... i dk.binaer, eller copy+paste texten ind i en post her i gruppen.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Nis Deleuran

Dato : 09-02-02 19:05

Jeg har fået ordnet problemet....

Jeg reinstallere HL og CS og installerede Scriptsene igen....