Ulmende utilfredshed blandt DCU medlemmer
Fra : Carsten Stage

Dato : 08-02-02 13:14

Mange steder kan man læse om DCU medlemmers utilfredshed med foreningen
og DCU's debatforum i særdeleshed.

For at se, om det kun er enkelte højrøstede eller om det er en udbredt
holdning, har Hans Jørgen levet en lille afstemning med tre spørgsmål
som måske kan afklare hvad den generelle holdning er.

Afstemningen finder sted på Hans Jørgens hjemmeside på denne URL:

http://hansj.dk/vote/

For at afstemningen kan tillægges så stor værdi som muligt bedes så
mange DCU medlemmer som muligt se på den og afgive deres stemme.

Hilsen
--
Carsten Stage

http://home19.inet.tele.dk/cstage/camping/

Fra : Arne Keller

Dato : 08-02-02 21:55

On Fri, 08 Feb 2002 13:14:15 +0100, Carsten Stage <stage@pc.dk> wrote:

>Mange steder kan man læse om DCU medlemmers utilfredshed med foreningen
>og DCU's debatforum i særdeleshed.

Det er vel fuldstændigt ligegyldigt hvad vi mener om DCU´s forum.
Da cencuren slog igennem for fuld kraft, ophørte min interesse for det
forum og den forening.

DCU er ligeglad hvad vi mener og vi har nu dette forum hvor vi kan
diskutere de emner som interesserer os.

Jeg er godt tilfreds og savner ikke DCU´s forum.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.