Allikers sprog .
Fra : Kurt Berg Larsen

Dato : 07-02-02 18:24

Jeg bor ved Tune ,og kan hver dag se store flokke
af alliker flyve forbi .De råber til hinanden . Men Hvad ?

En lille flok på ca. 30 , så jeg tæt på i luften .
Een kaldte det normale : /-- , og fik svaret _ _ _ .
Jeg kunne se at den der svarede skød ryg med vingerne
ned ca. 130´ , da den svarede med 3 skrig .
Jeg hørte det 4 , og så det 3 gange .

Er der andre end dem selv der ved hvad de siger ?
Findes der en ordbog ?

Kurt Larsen .

Fra : Harry Lund

Dato : 10-02-02 19:45

Kære Kurt, jeg har også udsikt til de " sorte".
Men hvordan har du registreret dine iagtagelser??
Venligst Harry

Fra : Kurt Berg Larsen

Dato : 12-02-02 16:27

>Venlige Harry skrev .
>Hvordan har du registreret dine iagtagelser ?

Jeg ved ikke hvad du mener . Det blev en længere historie , som
Du burde have modtaget i en @ fra mig .
Det jeg efterlyste , var noget læse let om Alliker .

Kurt Larsen .

Fra : Kurt Berg Larsen

Dato : 26-02-02 11:03

"Kurt Berg Larsen" <kubl@get2net.dk> skrev i en meddelelse :
> [...]
> Du burde have modtaget i en @ fra mig .
> Det jeg efterlyste , var noget læse let om Alliker .

Jeg har fået mine @ tilbage . Du er ukendt Herry .
Er der andre der har et svar på mine spørgsmål .
Kurt Larsen .