Extrem neger guitarist...
Fra : wuddles

Dato : 08-02-02 00:30

hej alle

for ca. 10 år siden, så jeg på en tysk kanal
en neger der stod og spillede stair way to heaven (lz)
på 2 guitarer samtidig, (den ene på stativ) på rigtig blærerøvsmaner.
det lød bare kanon godt. er der nogle der ved hvad han hedder,
da jeg meget gerne vil eje denne koncert på vhs, eller dvd.
mvh og på forehånd tak /kim w.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 08-02-02 07:57

Således skrev "wuddles" <not@used.com> i dk.kultur.musik Fri, 8 Feb
2002 00:30:07 +0100:

> [...]
>det lød bare kanon godt. er der nogle der ved hvad han hedder,
>da jeg meget gerne vil eje denne koncert på vhs, eller dvd.

Det kan da næsten kun være Stanley Jordan.

Knud
--
I think it's wrong that only one
company makes Monopoly...

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 08-02-02 08:00

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i dk.kultur.musik Fri,
08 Feb 2002 07:57:17 +0100:

>er der nogle der ved hvad han hedder,
>
>Det kan da næsten kun være Stanley Jordan.

Og det kan da forresten næsten kun være denne her:

<http://www.stanleyjordan.com/Discography/stolenmoments.html>

Live fra the Blue Note i Tokyo.

Tracks: Stairway to Heaven, Impressions, Lady in My Life, Autumn
Leaves, Stolen Moments, Return Expedition, Over The Rainbow

Knud
--
kernel, n.:
A part of an operating system that preserves the medieval

Fra : wuddles

Dato : 08-02-02 13:46

lige præcis, jeg kunne kende hans ansigt lige med det samme.
nu skal jeg ud og se hvad man kan opstøve med ham.
tusind tusind tak for hjælpen.
/Kim wuddles

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 11-02-02 19:00

Hej

Jeg har også set Stanley Jordan live (på TV) og blev ellevild. Købte straks
en CD med ham og må indrømme at det var en lidt tam oplevelse - manden skal
både ses og høres LIVE.

Mvh
POul Erik