Findes der nogen måde at sende gratis SMS?~
Fra : Santa Xcaze

Dato : 17-01-01 17:19

Nogen ævler om lukket brugergruppe 666 andre...
ævler om at koden *#746025625# skulle kunne gøre at man sender gratis
SMS???

Passer noget som helst af dette eller er det verdens bedste løgnhistorier???

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 17-01-01 18:49

"Santa Xcaze" <no@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> SMS???
>
> Passer noget som helst af dette eller er det verdens bedste

Ikke verdens bedste, men gode er de da.

\MK

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 17-01-01 21:34

> [...]
> SMS???
>
> Passer noget som helst af dette eller er det verdens bedste

Sjovt du nævner det ... jeg hørte også nogen i bussen idag ævle om at hvis
man gik ind i noget med indstillinger under beskeder og noget med "666" så
kunne man sende sms for halv pris til andre nokia telefoner ... pjat tænkte
jeg bare, han forsøgte sgu nok kun at imponere hende den flotte brunette han
fumlede med!

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen