Internet i Silkeborg
Fra : Gossa

Dato : 07-02-02 21:12

Davs....

Er der nogen der ved om man kan få internet over antennekabelt i Silkeborg -
tænker på stofa-net, dansk kabel-tv eller lign? Så man er fri for at oprette
en telefonlinie. Eller er der andre løsninger?

Mvh
Gossa

Fra : Søren Blom

Dato : 07-02-02 22:56

"Gossa" <G_Mathisen@mail.tele.dk> skrev i
> Er der nogen der ved om man kan få internet over antennekabelt i
Silkeborg -
> tænker på stofa-net, dansk kabel-tv eller lign?

Har du prøvet at ringe til det kabel-tv selskab som levere kabel-tv til der
hvor du bor. Hvad jeg ved af, så er Stofa ikke i Silkeborg, så Stofanet er
ligesom udelukkede men du kan da sikkert på det fra TDC Kabel-tv

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Niels

Dato : 08-02-02 07:11

> [...]
oprette
> en telefonlinie. Eller er der andre løsninger?

Tele Danmarks hjemmeside desangående: www.oncable.dk hvor du også kan se
hvor langt de er med udbygningen.

Ps. det er ikke nok kun at have kabeltv - systemet skal være udbygget til
data.

Niels