2 bruger på samme konti
Fra : Gøsta Mathisen

Dato : 07-02-02 19:35

Hejsa...

Jeg har net-basis abonnement og kunne så godt tænke mig at tilmelde en
emailadresse mere - til min kæreste, hun har Hotmail nu. Har læst et eller
andet sted at man kan ha´ op til 5 forskellig email adr. - men kan bare ikke
huske hvordan man gør.
Jeg kører med Windows xp med 2 bruger og Outlook Express.
Så er det meningen at når jeg logger mig på som bruger er det min
emailadr.og når hun logger sig på er det hendes emailadr. Altså vi skal ha
hver vores adr, men på samme konti/abonnement
Er der nogen der kan hjælpe

Mvh
Gøsta

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-02 19:47

Thu, 7 Feb 2002 19:35:09 +0100, skrev "Gøsta Mathisen"
<G_Mathisen@mail.tele.dk>:

> Jeg har net-basis abonnement og kunne så godt tænke mig at tilmelde en
>emailadresse mere

Læs svaret du har fået i news:dk.edb.internet, som er at du skal
oprette et ekstra netbasisabonnement.

At poste det samme spørgsmål i flere grupper er normalt en dårlig
ide, du skal nok få svar, hvis nogen kender det.

Hvis man endelig vil, så bør man X-poste, læs
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : aaa

Dato : 08-02-02 16:00

> Læs svaret du har fået i news:dk.edb.internet, som er at du skal
> oprette et ekstra netbasisabonnement.

Forkert svar. Han siger det skal være på samme abonnement/konti og derfor
skal han blot oprette et ekstra alias på www.mail.dk

Fra : Jan

Dato : 13-02-02 01:24

"aaa" <agenten007@yahoo.com> wrote in message
> "Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Forkert svar. Han siger det skal være på samme abonnement/konti og derfor
> skal han blot oprette et ekstra alias på www.mail.dk

Forkert svar igen.
For han skriver jo også at de skal kunne logge sig på hver for sig, og
tjekke hver sin post.
Hvis han opretter et alias, så vil den første der tjekker post, tjekke for
dem begge.

For det er jo kun et alias. Problemet kan KUN løses ved at hun opretter et
gratis basis abb.
og lægger oplysningerne ind. Bemærk at hvis i kun vil have et abb. i kobler
op på kan i stadig
godt koble op abb1 og tjekke mailen på abb2. Det virker fint.