Panda PDF Converter ?
Fra : Sviss Cobazor

Dato : 07-02-02 08:41

Er der nogen som kender til denne konverter til PHP og måske til parameter
etc.?

Fra : Christian Joergensen

Dato : 07-02-02 17:02

On Thu, 07 Feb 2002 08:40:35 +0100, Sviss Cobazor wrote:

> Er der nogen som kender til denne konverter til PHP og måske til
> parameter etc.?

Kig på freshmeat.

--
Christian Jørgensen | He who can does.
http://www.razor.dk | He who can't teaches.

Fra : Sviss Cobazor

Dato : 08-02-02 10:21

Freshmeat? Undskyld, men det kender jeg ikke...

Fra : Christian Joergensen

Dato : 08-02-02 12:42

On Fri, 08 Feb 2002 10:20:37 +0100, Sviss Cobazor wrote:

> Freshmeat?

<http://www.freshmeat.net> - Har kan du finde info om en del programmer
mv. Prøv at søge på "Panda PDF".

--
Christian Jørgensen | Never test for a bug you don't know how to fix.
http://www.razor.dk |

Fra : Sviss Cobazor

Dato : 09-02-02 14:53

Ja, jeg kan godt finde Panda og den tilhørende website, men jeg kan ingen
installations- dokumentations finde nogen steder.