Hjælp søges til Nokia cardphone 2.0 i Win ~
Fra : Elcapitano

Dato : 07-02-02 06:14

Jeg har købt en Nokia Cardphone, men kan ikke få den til at virke i Windows
xp pro dk. Jeg fik ved købet at vide at jeg blot skulle bruge den
medfølgende CD for den supporterede win 2000 og dermed også XP. Den, altså
min, virker fint hos ven som bruger win 98

Jeg kan bare ikke få den til at virke, og kan ikke hos Nokia finde nogen
speciel driver til win xp.

Kan nogle af jer kloge hoveder give lidt hjælp

Venlig hilsen
EC

Fra : Gjøl

Dato : 07-02-02 10:12

"Elcapitano" <elcapitano@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan bare ikke få den til at virke, og kan ikke hos Nokia finde nogen
> speciel driver til win xp.

Bjarne, der mangler drivere til XP, men de kommer. Men jeg troede at du fornægtede
NG´erne.

--
/\_/\
. .

Fra : John Heinrichsen

Dato : 11-02-02 23:22

"Elcapitano" <elcapitano@pc.dk> wrote in message

> [...]
> speciel driver til win xp.
>
> Kan nogle af jer kloge hoveder give lidt hjælp

Måske kan du anvende ncp276.zip - som kan downloades hos Nokia Forum.
Der er noget om Win2000, men jeg véd ikke om software'n virker under XP.

John

Fra : Gjøl

Dato : 12-02-02 00:03

"John Heinrichsen" <j.k.h@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Måske kan du anvende ncp276.zip - som kan downloades hos Nokia Forum.
> Der er noget om Win2000, men jeg véd ikke om software'n virker under XP.

Jeg har også en Cardphone og efter samtale med Nokia Danmark, har min bærbare fået
skiftet tilbage til Win 2000, da de endnu ikke har software klar til Win XP.

Hygge