Bøger til oprettelse af servere ?
Fra : kgp43

Dato : 07-02-02 03:00

Hej,

Er der nogen der kunne give mig nogle informationer om hvordan man
opretter/laver en server ?
Jeg kunne godt tænke mig at tage et kursus i dette. Er der nogen der
kender nogle gode kurser, samt gode bøger til dette emne ?

Lige et sidste spørgsmål:
Kan man have flere domænenavne på samme server ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 07-02-02 13:15

"kgp43" <kgp43.news@kandu.dk> writes:

> [...]
> opretter/laver en server ? Jeg kunne godt tænke mig at tage et
> kursus i dette. Er der nogen der kender nogle gode kurser, samt gode

For at kunne svare ordentligt på spørgsmålel skal du fortælle lidt
mere om, hvad det er for en server du vil lave (web, mail, ...) og
hvilken platform du forestiller dig.

> Lige et sidste spørgsmål: Kan man have flere domænenavne på samme
> server ?

Ja.

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".