Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Kørselsfradrag?
Fra : Peter Knutsen

Dato : 07-02-02 00:30

Hej

Jeg har på min kommunes hjemmeside fundet en blanket (PDF) som man kan
skrive ud og udfylde, men hvor skal den sendes til? Det drejer sig
om mit kørselsfradrag fra sidste år, og da jeg er ny på arbejds-
markedet ved jeg ikke et hak om hvordan det fungerer.

--
Peter Knutsen

Fra : Ole

Dato : 07-02-02 20:52

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> om mit kørselsfradrag fra sidste år, og da jeg er ny på arbejds-
> markedet ved jeg ikke et hak om hvordan det fungerer.

Den skal selvfølgelig sendes til din kommune

Fra : KAMPP

Dato : 24-03-02 12:39

Det er nemmere at gå ind på www.toldskat.dk og indtaste fradraget på
selvangivelsen.