Bechd, til, undskyld (var: Three Dead Trol~
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 06-02-02 19:56

Kære Christian og andre der måtte savne nedenstående i tråden Three Dead
Trolls.

Sendte følgende den 1. feb, men det kom vist aldrig frem? Eller gjorde
det?

Jeg kan ikke se det i min egen Suppe, men det ligger fint nok som
afsendt i Suppens mailbox. Det samme oplever jeg med indlæg til andre
grupper, f.eks. dk.kultur.mad+drikke. Det er nok ikke den rette gruppe,
at spørge, men alligevel. Kan det være noget med opsætningen i Suppen
(under Classic i X'eren)?

Har tjekket via den gamle PB (8.6 US og samme version af Suppen) - der
er indlæggene heller ikke.

Men her kommer så mit indlæg (bedre sent end aldrig?)

Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Referat, tak!

Åh. at du nænner det. Det var meget nemmere, hvis man kunne scanne den
ind og sende den som billed (OCR gider jeg ikke, så er det trods alt
hurtigere at taste. Så:

"Spørg Doktor Monster

Kære Doktor Monster.
Jeg er temmelig fordrukken. Men jeg har glemt, hvorfor jeg drikker. Nu
så jeg så her forleden i mit fjernsyn, at alkohol styrker hukommelsen.
Derfor er mit spørgsmål: Tror De ikke, at jeg skulle tage mig en lille
én, så jeg bedre kan huske grunden til mit drikkeri?
O. Druchmaas-Erichsen,
Tågerup

Kære Druchmaas-Erichsen
Det er en rigtig god idé. Jeg tror. jeg vil gøre det samme. Skål!
venligst Monster"

kilde: ATS, Politiken, 29jan02

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-02-02 20:54

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Kære Christian og andre der måtte savne nedenstående i tråden Three Dead
> Trolls.

har du solgt din sjæl?

<icq:131382336>

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-02-02 00:20

> har du solgt din sjæl?

Nej, da, jeg refererer bare til en tidligere tråd hvor Dr. Monster
citerede "Three Dead ...."

Hvem ville iøvrigt købe min slidte sjæl? Jeg går _ikke_ over .... til
WINs ... så _ham_ ville det ikke lykkes ;)

Men, Morten, kunne du se den netop afleverede under den førnævnte tråd?
www.newsgate.dk/dk/dk.edb.mac/ viser den. Jeg er lidt mystificeret
m.h.t. ikke-fremkomne meddelser fra mig i _min_ Suppe.

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-02-02 00:29

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Hvem ville iøvrigt købe min slidte sjæl?

Djævlen selv og hans dæmon bechd

> Men, Morten, kunne du se den netop afleverede under den førnævnte tråd?

ja, endda to gange med et par dages mellemrum - jeg troede at det var en
understregning af pointen (hukommelsessvigt)

<icq:131382336>

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-02-02 22:55

> [...]

> Tågerup
>

> Kære Druchmaas-Erichsen
> Det er en rigtig god idé. Jeg tror. jeg vil gøre det samme. Skål!

Den er nået frem. Jeg printede den ud i stort format og hængte den på
opslagstavlen lige bag mig. Vi var lige ovre hos mine forældre i
weekenden. De havde klippet den ud af Politiken og klistret den op på et
stykke karton.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-02-02 00:34

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:
(snip noget tekst)

> [...]
> opslagstavlen lige bag mig. Vi var lige ovre hos mine forældre i
> weekenden. De havde klippet den ud af Politiken og klistret den op på et

Det er jeg glad for at høre (læs: læse). Herlig familie med selvironi!

Men hvorfor kan jeg ikke se i min egen suppe, at det er kommet frem til
NG'en (eller de andre NG'er, som jeg deltager i) ?

Hvis du - eller andre Suppekogere her - kan give et svar, risikerer du,
at jeg kommer omkring Il Palazzo med tiDyret Det _er_ vel noget med
indstillinger (eller min ISP?)? Eller er det fordi suppen ikke opfører
sig ordentlig i Classic under MacOS X?

Jeg starter næsten aldrig op i MacOS 9.2.1 efterhånden. Jeg bliver mere
og mere fortrolig med X'eren.

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-02-02 00:50

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Men hvorfor kan jeg ikke se i min egen suppe, at det er kommet frem til
> NG'en (eller de andre NG'er, som jeg deltager i) ?

Hvilken newsserver bruger du?

kan det tænkes at din suppe er indstillet til at hente n antal artikler
og der den pågældende dag har været n+1 artikkel i dk.edb.mac?

<icq:131382336>

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 07-02-02 21:33

> Hvilken newsserver bruger du?

TDC's - og jeg må lige sige, at jeg har været meget tilfreds med den.
Den virker som regel stabil og hurtigt, men jeg har altså en mistanke
til den lige nu ?!

> kan det tænkes at din suppe er indstillet til at hente n antal artikler
> og der den pågældende dag har været n+1 artikkel i dk.edb.mac?

Lige netop den indstilling kan jeg slet ikke finde i min suppe. Men når
jeg åbner en 'ny' ng skal jeg svare på antallet af downloads.

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-02-02 22:09

> Lige netop den indstilling kan jeg slet ikke finde i min suppe. Men når
> jeg åbner en 'ny' ng skal jeg svare på antallet af downloads.

marker din gruppe, æble+I -> knappen "article limit"

<icq:131382336>