Diablo2 LoD problemer med stofa og XP
Fra : Lasse Jørgensen

Dato : 06-02-02 15:10

Når jeg spiller på battle.net i LoD er der mega lag og jeg bliver ofte smidt
af med begrundelsen "lost connection to battle.net"
Jeg har en athlon 733mhz 256Mb og win XP med stofa forbindelse.
en anden på mit kollegie har er tilsvarende maskine og forbindelse med win98
og han har ingen problemer.

Ergo er XP vel problemet, men hvad kan jeg gøre for at få det til at køre
tilfredsstillende.

Fra : Gizmoduck

Dato : 06-02-02 15:29

On Wed, 6 Feb 2002 15:10:12 +0100, "Lasse Jørgensen"
<Lasborg@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og han har ingen problemer.
>
>Ergo er XP vel problemet, men hvad kan jeg gøre for at få det til at køre

jeg tvivler på at det er winxp den er gal med....husker du at slukke
for diverse download programmer? og når det er på et kollegie kan det
jo tænkes at andre bruger hele båndbredden (f.eks. din kammerat som
ingen lag har....han slukker hans downloads når han selv spiller)

Gizmoduck

--

To be childish keeps you young,
but to be treated like a child makes you old too soon

Fra : kcm

Dato : 06-02-02 15:35

"Lasse Jørgensen" <Lasborg@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og han har ingen problemer.
>
> Ergo er XP vel problemet, men hvad kan jeg gøre for at få det til at køre

Du kan starte med at prøve at optimere din Internetforbindelse ved at gøre
som der står hér :

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=282

Prøv at sætte "bandwidth limit" til 0.
Det gav MIG en subjektivt forbedret nethastighed der var til at mærke.

--
take care
kcm