Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
POST jeres 3DMark scores!!!
Fra : Andrew

Dato : 06-02-02 14:34

Hej

Hvis i vil være så venlige at poste jeres system specs og jeres 3DMark
score, så kan alle se på hinandens scores og sammenligne om der er noget
galt, etc.

-
Jeg kan lægge for:

ECS K7S5A mobo m/ NIC og AC97 integreret soundcard
Nyeste BIOS
Athlon XP 1600+@1400 MhZ (IKKE overclocket!)
Geforce 2 TI 64 MB DDR ram fra Daytona
256 mb SDram PC133
300W PSU fra Codegen

3DMark score: 4327

Mvh Anders

Fra : Claus MC

Dato : 06-02-02 15:02

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ECS K7S5A mobo m/ NIC og AC97 integreret soundcard
> [...]

Har nøjagtig samme konfig. Dog har jeg "kun" geforce 2 mx 64 mb. 3d-mark er
893. Yep. Du læste rigtigt !

Men mine spil kører godtnok.

/Claus

Fra : FB

Dato : 06-02-02 15:13

"Claus MC" <clausmc@ofir.dk> wrote in message
> Har nøjagtig samme konfig. Dog har jeg "kun" geforce 2 mx 64 mb. 3d-mark
er
> 893. Yep. Du læste rigtigt !

Jeg har en Duron 800Mhz ikke OC.
512Mbram og et Geforce 2mx 32Mb

Jeg for 2400 points i 3D-mark

Men hvis dine spil kører fint så er der jo ingen problemer. Jeg ved jo så
ikke, hvilke drivere du kører med osv.
Én ting er dog sikkert. Ikke alle kan stole 100% på 3Dmark :)

Venlig Hilsen
FB

Fra : Sporten

Dato : 06-02-02 15:12

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> -
> Jeg kan lægge for:
>
> ECS K7S5A mobo m/ NIC og AC97 integreret soundcard

er det 2000 eller 2001 du vil have resultatet for

--
Morten Roslev
-----------------------

Fra : FB

Dato : 06-02-02 15:14

"Sporten" <mroslev@tiscali.dk> wrote in message
> er det 2000 eller 2001 du vil have resultatet for

Heh. Håber det er 2001 han mener! Manger folk for jo "top" karaktere af 2000
udgaven efterhånden :)

Venlig Hilsen
FB

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 06-02-02 15:20

Får ca. 8100 i 3dmark 2001 ved 1024x768 32bit

På en Tbird 1.33@1.52
512 Crucial DDR kører 160 Mhz CAS2
ATI 8500LE 287/272 Mhz

--
~Jeg søger arbejde - Datamatiker + CCNA læs mere på www.callesen.tk~

Fra : Andrew

Dato : 06-02-02 23:14

> er det 2000 eller 2001 du vil have resultatet for

2001

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 06-02-02 15:58

System Info Version: 2.0
Operating System: Microsoft Windows XP
Processor: AMD Athlon(tm) 1400 @ 1.51GHz
Graphics Card: Nvidia GeForce2 Pro 64mb DDR (Palit Daytona)
Total Physical Memory: 512MB Samsung PC2100 DDR
Free Physical Memory: 285.13MB
Motherboard Manufacturer: Soltek
Motherboard Model: SL-75DRV2 Rev. K4
Harddisk 40GB Maxtor Diamondmax Plus
Codegen kabinet m. 300W strøm

Score: 4631

Mvh.
Christian

Fra : [DK]TaReC

Dato : 07-02-02 18:14

System Info Version: 2.0
Operating System: Microsoft Windows XP
Processor: AMD Athlon(tm) @ 1.2GHz@1.38 (9.5 x 145)
Graphics Card: RADEON 7200/RADEON (driver vers. 6.13.3276)
total Physical Memory: 512MB DDR Twinmos
Motherboard Manufacturer: Epox
Motherboard Model: 8K7A+ (bios vers. 761686 - 42302e31)

Score = Lousy 3678 i 1280x1024x16......

Fra : Thorkild Sørensen

Dato : 06-02-02 16:26

Hej

Hvorfor er det nu lige at den her newsgroup skal overfyldes med 3DMark score
når der ligger et hav af resultater inde på madonoin.com . Efter man har
kørt sin test trykker man bare på "online resultbrowser" eller sådan noget,
og så gemmer de din score og konfiguration. Herefter kan du se dit system
sammenlignet med en masse andre systemmer.

Der er også mulighed for at søge efter resultater med en bestemt
konfiguration.

Hilsen Thorkild

Fra : Andrew

Dato : 06-02-02 19:13

> [...]
> sammenlignet med en masse andre systemmer.
>
> Der er også mulighed for at søge efter resultater med en bestemt

Men hvis man ikke gider at have sig selv registreret 100000-vis af steder
rundt omkring på nettet, så kan man jo spørge herinde!

Jeg mener ikke selv at det er offtopic!?

Mvh Anders

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 06-02-02 19:17

Andrew wrote:

<snip>

Er jeg den eneste der savner en
dk.edb.grafikkort.ubrugelige.tal.fra.et.upålideligt.og.upræcist.program
så vi slipper for en "POST jeres 3DMark Scores!!!" eller
lignende (incl. råben og overforbrug af udråbstegn) ca. en gang
hver tredje måned ?

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Andrew

Dato : 06-02-02 22:49

> <snip>

<snip> selv!

> Er jeg den eneste der savner en
> dk.edb.grafikkort.ubrugelige.tal.fra.et.upålideligt.og.upræcist.program

Jeg synes ikke at 3DMark er upålidelig og upræcis. Det er meget nyttigt når
man vil optimere den grafiske ydelsen som nybegynder (mig). Jeg havnede
f.eks. på en score der hed 3500, og installerede en anden detonator driver
der fik mig op på 4300. Det er da fint!

Men jeg kan godt se at sådan en klog person som dig ikke kan have noget
tilovers for sådan et amatørprogram som 3DMark. Du er jo prof, ikke?

> så vi slipper for en "POST jeres 3DMark Scores!!!" eller
> lignende (incl. råben og overforbrug af udråbstegn) ca. en gang
> hver tredje måned ?

Hvorfor så arrogant og premenstruel-agtig

Hvis man vil høre andres 3DMark scores, så er det vel det rigtige forum man
er kommet til?!

Desuden må man vel også selv bestemme hvor mange udråbstegn man vil bruge,
og hvor og hvornår man vil råbe.
FUT du mig bare til netikette!

Her er et par ekstra ! ! ! ! ! ! ! ! ! brug dem som du vil :-/

> MVH/Thomas

MVH/Anders

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 08-02-02 11:19

Andrew wrote:

<snip>
> [...]
> nybegynder (mig). Jeg havnede f.eks. på en score der hed 3500,
> og installerede en anden detonator driver der fik mig op på

Det er da meget muligt, men 3Dmark dur faktisk ikke til meget
andet end at konstatere om 3dmark kører hurtigere efter man har
installeret nye drivere...

> Men jeg kan godt se at sådan en klog person som dig ikke kan
> have noget tilovers for sådan et amatørprogram som 3DMark. Du
> er jo prof, ikke?

Det er da sagen uvedkommende om jeg er i branchen eller ej, hvad
jeg i øvrigt p.t. ikke er, det bliver programmet da ikke mere
præcist af.

> Hvorfor så arrogant og premenstruel-agtig

Hvorfor så infantil ?

> Hvis man vil høre andres 3DMark scores, så er det vel det
> rigtige forum man er kommet til?!

Nej, det rigtige forum for det er MadOnions online reultbrowser.

> Desuden må man vel også selv bestemme hvor mange udråbstegn man
> vil bruge, og hvor og hvornår man vil råbe.
> FUT du mig bare til netikette!
<snip>

Det behøver jeg ikke, du hører jo åbenbart til i den kategori
der bør læse http://www.usenet.dk/netikette/larm.html , så må du
selv om hvad du ellers gør.

Fra : Jakob M

Dato : 07-02-02 13:53

> Men hvis man ikke gider at have sig selv registreret 100000-vis af steder

Hvis et ikke er gået op for dig, så behøver man ikke angive sit rigtige navn
og emailadresse. Du kan angive et hvilket som helst navn og emailadresse, og
bruge det alligevel.
Jeg bruger aldrig mit rigtige navn og emailadresse til sådan noget "pjat".

Mvh
Jakob

Fra : SpookiePower

Dato : 06-02-02 23:28

"Thorkild Sørensen" <tgso00@control.auc.dk> wrote in message
> [...]
> sammenlignet med en masse andre systemmer.
>
> Der er også mulighed for at søge efter resultater med en bestemt

Så længe det holdes i tråd er det vel iorden.

Fra : Thomas

Dato : 06-02-02 17:39

Compare URL: http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2265567

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Karsten Olesen

Dato : 06-02-02 20:51

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvis i vil være så venlige at poste jeres system specs og jeres 3DMark
*********

Sjov du nævner det.
Vi kørte 3Dmark og 1 schilling idag
og havnede på ca. 6000....

Asus A7V-266-e + noget godt..bla. GF3 ...

Vejen frem ?

Måske..

MVH

Fra : Per Larsen

Dato : 07-02-02 01:24

Mit system:
Tbird 1,4@1,5
512mb DDR ram Crucial
Abit Kg7-raid
60gb seagate ata-IV
Asus GF3-200TI 240/540

3Dmark 2001: 7760 3DMarks

Fra : Andrew

Dato : 07-02-02 10:58

> 3Dmark 2001: 7760 3DMarks

wow!

Fra : mistral

Dato : 07-02-02 12:41

øøhm , det hjælper altså ikke noget hvis man ikke ved hvilken opløsning folk
kører i :)
1600x1200 giver en lavere score en 1280x1024 :)

Fra : Per Larsen

Dato : 07-02-02 16:07

Jeg kørte i 1024*768*32bit, har ikke prøvet i 1600*1200.

Fra : Per Larsen

Dato : 07-02-02 16:25

får 5333 3DMarks i 1600*1200*32bit...

Fra : J.F.K

Dato : 08-02-02 17:24

System:
WinMe, Detonator 21.83
Asus A7V266-E m. Raid, AMD XP 1800+, Volcano 6CU+, Crucial pc2100 (256mb x
2), Asus V8200 T5 Deluxe, WD 100GB + IBM GXP60 61,5GB, 300watt psu.

3Dmark2001 score: 8516

mvh. John