nettid TDC
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-02-02 13:21

Hej Gruppe

Omkring TD@ nettid der skal bruges forvalg 16101 eller lign. der står en
bemærkning om at hvis man fx har anden fastnet operatør end TDC kan det
givet problemer da det kræver en samtraffikaftale med TDC for at man kan
ringe til 16101. De nævner blot ikke hvem der har sådan en aftale, om det
reelt er et problem, hvis man nu har telia orange eller en af de mange andre
operatøre.

Håber nogen kan hjælpe.

Hygge
Flemming

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 06-02-02 13:38

"Flemming Lynggaard" <edbmongol@edbmongol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringe til 16101. De nævner blot ikke hvem der har sådan en aftale, om det
> reelt er et problem, hvis man nu har telia orange eller en af de mange

Nummeret til nettid er 16110. Alle "de store" selskaber har så vidt jeg ved
samtrafikaftaler. Du kan sikkert finde noget om det på www.tst.dk. Ellers
bør du kontakte kundeservice hos dit teleselskab og forhøre dig.
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-02-02 14:20

"Kasper Bøggild" <kasper@boeggild.dk> wrote in message
> [...]
> samtrafikaftaler. Du kan sikkert finde noget om det på www.tst.dk. Ellers
> bør du kontakte kundeservice hos dit teleselskab og forhøre dig.

Problemet er at jeg skal bruge det til minimum 200 mennsker så derfor
behovet for at vide hvem der evt kunne skabe problemer. Nu er tst.dk ikke
altid lige nem at finde den ønskede oplysning på

Hygge

Fra : Claus Christensen

Dato : 06-02-02 19:20

> Problemet er at jeg skal bruge det til minimum 200 mennsker så derfor
> behovet for at vide hvem der evt kunne skabe problemer. Nu er tst.dk ikke
> altid lige nem at finde den ønskede oplysning på

Det "lette" tjek er at ringe 16110 fra alm. tlf.
Får du et modem i den anden ende, er der sikkert hul igennem.
Kan du ikke få de 200 til selv at tjekke det?
Claus

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-02-02 20:09

"Claus Christensen" <clausch@daimi.au.dk> wrote in message

> [...]
> Får du et modem i den anden ende, er der sikkert hul igennem.
> Kan du ikke få de 200 til selv at tjekke det?

Som skrevet overfor gælder det over 200 mennesker kan jeg ikke lige bede
ringe til 16110, det må jeg vide inden, var jo nemmere hvis TDC gad oplyse
hvor man kunne forvente problemer (ja jeg er kunden sorry jeg stiller
krav

Hygge

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-02-02 22:11

"Flemming Lynggaard" <news@edbmongol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bede
> ringe til 16110, det må jeg vide inden, var jo nemmere hvis TDC gad

Problemet er at TDC ikke kan garantere en disse.
De andre udbydere kan opsige samtrafik-aftalerne hvis de vil.
Eneste sikre er at man kan når man er TDC-kunde.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-02-02 13:26

> [...]
> De andre udbydere kan opsige samtrafik-aftalerne hvis de vil.
> Eneste sikre er at man kan når man er TDC-kunde.

Søger nu heller ikke nogen garanti bare en serviceoplysning at de ved at per
fx 31/12 så billedet sådan ud at med operatør XX kan man forvente problemer
med dette produkt vi sælger.

Mvh

Flemming

Fra : Per S. Christensen

Dato : 06-02-02 23:09

On Wed, 6 Feb 2002 20:08:46 +0100, "Flemming Lynggaard"
<news@edbmongol.dk> wrote:

> [...]
>ringe til 16110, det må jeg vide inden, var jo nemmere hvis TDC gad oplyse
>hvor man kunne forvente problemer (ja jeg er kunden sorry jeg stiller

Jo, men ved du om disse 200 mennesker er tilsluttet Telia, Orange ect.
der findes jo nok sådan cirka 20 forskellige små firmaer der tilbyder
telefoni !

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-02-02 13:25

"Per S. Christensen" <sortkaer@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>

> Jo, men ved du om disse 200 mennesker er tilsluttet Telia, Orange ect.
> der findes jo nok sådan cirka 20 forskellige små firmaer der tilbyder

Nej det er det der er problemet, ville se om jeg kunne skabe mig et overblik
over hvilke problemer jeg evt kunne få.. De kan benytte lige hvad de vil og
jeg har ikke mulighed for at spørge dem.

Fra : Klitgaard

Dato : 07-02-02 00:14

"Flemming Lynggaard" <edbmongol@edbmongol.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er tst.dk ikke altid lige nem at finde den ønskede oplysning på

Jamen så får du lidt hjælp:
http://www.tst.dk/dk/branche/samtrafikaftaleroversigt.htm

--
....Klitgaard