N6210 (ja, det er altså fed...)
Fra : Martin Berentzen

Dato : 13-01-01 11:55

HEJ!

Findes der en funktion i Nokia 6210 der kan aflade batteriet? Hvor er denne
funktion? Kan man ikke, ligesom i Nokia 7110, kopiere alle de gemte
telefonnumre fra simkortet til telefonens hukommelse?

MARTIN

Fra : Martin Berentzen

Dato : 13-01-01 11:58

Nå, jeg har fundet ud af at kopiere telefonnumre... det var bare mig der var
en nød til at finde funktionen!

Martin Berentzen <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93pbvg$k41$1@news.inet.tele.dk...

Fra : apollo14

Dato : 13-01-01 18:41

der er ingen afladningsfunktion i din n6210. Da det er li-ion batteri skal
det ikke aflades, du kan dog aflade det ved at lade den være tændt til den
selv slukker.