Ny blæser på Radeon 8500 ?
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-02-02 09:28

Hejsa,

I min evige higen efter mindre støj i stuen må jeg erkende at den sidste
investering i et Radeon8500 ikke gjorde lydniveauet (skift fra Geforce 2MX
uden blæser).

Hvilken mere støjsvag blæser kan jeg bedst sætte på grafikkortet istedet?
Evt. (spinkelt håb!) bare en stor grim profil?

På forhånd mange tak!

/Kasper

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-02-02 13:22

"Kasper Carøe Olsen" wrote:

> [...]
>
> Hvilken mere støjsvag blæser kan jeg bedst sætte på grafikkortet istedet?
> Evt. (spinkelt håb!) bare en stor grim profil?

Hvad med en CPU profil du tilpasser med en sav og så en 80 mm blæser du
montere på dit kabinet så den sidder ved siden af kortet?

Mvh

Bruno

PS. Husk at holde os opdateret om dine resultater.

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 07-02-02 11:12

Hæj,

> Hvad med en CPU profil du tilpasser med en sav og så en 80 mm blæser du
> montere på dit kabinet så den sidder ved siden af kortet?

Hmmm - hvordan vil du have en 80 mm pabst til at sidde? På mit kabinet?

> PS. Husk at holde os opdateret om dine resultater.

Bestemt :)

/Kasper