Geforce med TV-out (twin-view) søges!!!
Fra : Zeuner

Dato : 06-02-02 06:03

Hej Ng'ere

Jeg skal bruge et grafikkort som kan køre TV-out samtidig med at monitoren
kører. Så vidt jeg kan finde ud af kaldes dette twin-view. Problemet er at
når man slår op på EDB-priser, så er dette ikke noget man skriver, og jeg
har været igang med at tjekke Asus' hjemmeside, men her virker det heller
ikke som om at dette har nogen betydning.
Jeg har en bekendt som tilfældigvis kan køre denne løsning med en Asus
MX-400, men jeg vil gerne have et lidt bedre kort - som f.eks Geforce 2- TI.
Er der en der kan fortælle mig hvilket kort jeg kan købe der kan løse dette
problem.

Fra : Mistral

Dato : 06-02-02 13:46

jeg havde sådan et kort på et tidspunkt. det hed noget med ATI Rage fury 128
.. noget i den stil.
jeg droppede det hurtigt da det suckede totalt i 3d-performance.

bare et spørgsmål. et grafikkort med tv-out kan da gøre begge dele på samme
tid. det kan man ihvertfald med geforce2-serien.

Fra : Zeuner

Dato : 06-02-02 14:51

Nej desværre det kan man ikke. Jeg har lige haft købt et billigt innovision
geforce2 kort, men det måtte jeg bytte igen!

Fra : Søren

Dato : 06-02-02 20:12

Jeg mener kun det er MX-serien, der understøtter Twin-view... og så lige de
nye GF4 kort.

Du skulle måske se på et ATI Radeon istedet?

/Søren

Fra : Jan Jensen

Dato : 07-02-02 19:12

jeg har et asus V7100 med tv out det har twinwiev