Ang køb af nyt grafik kort, istedet for Ge~
Fra : Night Hawk

Dato : 06-02-02 01:57

købte dette i god tro nu havde jeg et kort der sparkede røv, MEN det kan jeg
læse herinde at det ikke er sandt!
Grafik kortet skal bruges til hovedsagligt spil ,eks Cs - AvP2 - Ghost Recon
etc...
Før dette kort havde jeg et vodoo2 12mb så for mig var det nye kort et der
bare kunne uddele øretæver, men nu har det lykkes jer at gøre mig
forvirret...
Skulle jeg have købt et gts eller pro? lader til at disse kan meget mere så
er der en der kan hjælpe og forklare lidt om hvilket kort jeg skulle have
købt og nok snart køber, og forresten skal det være med tv/out

venlig hilsen lean

min com er:
celeron 566mhz - kører 850mhz perfekt
396mb Ram
bundkort - kan ikke huske
GeForce 2 MX400 Tv/out
sølle 15 tommer skærm

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 06-02-02 07:46

Hvis jeg var dig ville jeg nok kigge på et GF3 ti200 de er ved at være
billige - eller et ATI 8500LE !

--
~Jeg søger arbejde - Datamatiker + CCNA læs mere på www.callesen.tk~

Fra : Morten Jensen

Dato : 06-02-02 11:40

Jeg tror ikke du vil opleve ret meget forbedring ved at bruge mange flere
penge på et nyt grafikkort. Der er altså ikke så store foreskelle mellem de
forskellige korttyper.

Hvis pengene ligger så løst i lommen at de absolut ska brændes af, så køb
dig en god 17'' eller 19'' tommers skærm. Du kan købe nok så store og dyre
PCere og stadig være skuffet over preformance hvis skærmen ikke er af
ordentlig kvalitet og størrelse så du kan se de fine detaljer og farver de
dyre kort kan lave.

bare min mening
hilsen Morten