Kan man få .vcf-filer til at åbne selv...?
Fra : Anders Petersen

Dato : 05-02-02 23:18

Hvis jeg klikker på et link til en .vcf-fil på nette åbner min Outlook
automatisk op for den og tilbyder at gemme den. Bruger jeg derimod en
bekendts Outlook eller Putlook Express skal de først gemmes og derefter
dobbeltklikkes. Hvad er grunden til det?

På forhånd tak.

/Anders

Fra : Leony

Dato : 06-02-02 13:32

"Anders Petersen" <anders@NOSPAMgadefejer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bekendts Outlook eller Putlook Express skal de først gemmes og derefter
> dobbeltklikkes. Hvad er grunden til det?
´
Sikkert at deres O eller OE ikke er associeret med .vcf filer.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Anders Petersen

Dato : 08-02-02 16:49

> Sikkert at deres O eller OE ikke er associeret med .vcf filer.

Var også mit bud, men burde de ikke være det som default?

Fra : Leony

Dato : 09-02-02 14:39

> Var også mit bud, men burde de ikke være det som default?

Jeg ved ikke hvad vcf filer. Prøv at højreklik på en med shift nede og vælg
outlook som program til at åbne med, sæt flueben i åbn altid med dette
program.
Der sker da ikke noget ved at prøve.

Fra : Henirk Vejhe

Dato : 10-02-02 14:35

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in

> Jeg ved ikke hvad vcf filer. Prøv at højreklik på en med shift nede og
> vælg outlook som program til at åbne med, sæt flueben i åbn altid med
> dette program.
> Der sker da ikke noget ved at prøve.

Ja, jeg skal lige spørge, hvad det er for en funktion.... "højreklik med
shift nede".. Jeg bruger WinME, og for mig at se, er der sgu ingen forskel
på klikket med og uden "SHIFT"

Måske højreklik og vælg "OPEN WITH(Åben med)" giver det ønskede resultat

MVH

Fra : Leony

Dato : 11-02-02 15:36

"Henirk Vejhe" <vejhe@msn.com> skrev i en meddelelse

> Måske højreklik og vælg "OPEN WITH(Åben med)" giver det ønskede resultat

Undskylder mange gange at jeg sprang dette meget vigtige trin over.
Takker fordi du gjorde opmærksom på det.

Fra : Henirk Vejhe

Dato : 11-02-02 20:43

> Undskylder mange gange at jeg sprang dette meget vigtige trin over.
> Takker fordi du gjorde opmærksom på det.

Jeg troede at du havde en funktion jeg ikke kendte til... den der "SHIFT" +
"Højreklik"... Jeg forstod det nemlig sådan, at denne funktion ville åbne
den nødvendige dialigboks......

Nå dette er OT.. Ungskyld gutter... men vi fandt da ud af det..