Sjovt billede i dk.binaer
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 05-02-02 22:51

Hejsa ..

Jeg har fået et sjovt billede af en veninde, som jeg har lagt ind i
DK.BINAER Den hedder "landkort over en seng"

Af en eller anden mærkelig grund kan jeg ikke selv se den ( ??) men jeg har
tjekket på mandens computer, og den skulle altså ligge der ..

Knus fra Pia

Pia@lihme.com
New Photoalbum :
http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-02-02 23:05

Hej Pia

*GG* Alletiders landkort - man skulle tro at Neo & Dixie har tegnet det.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Kate

Dato : 05-02-02 23:27

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> wrote in

> Af en eller anden mærkelig grund kan jeg ikke selv se den ( ??)
> men jeg har tjekket på mandens computer, og den skulle altså ligge
> der ..

Jeps, jeg har også smilet højlydt

Kate

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-02-02 23:33

Ja den er sjov

Og til de der af den ene eller anden grunde ikke kan se dk.binær har jeg
taget mig den frihed at uploade billedet her:
http://cutiecats.tripod.com/bedmap.jpg

Venligst
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Birgitte

Dato : 05-02-02 23:45

Tusind tak Lisbeth Jeg kan nemlig ikke se binaer
så jeg føler mig oftest snyt.

Noget andet er, at netop den inddeling har min seng også, men forskellen er
blot, at på billedet er der kun en' kat, hos mig er der 12 killinger og 5
voksne katte min mand og jeg der sloges om at dele en' dobbeltseng
Det kan iblandt blive noget trangt *GG*
Men et er sikkert, vi behøver hverken varmetæppe, uldundertøj for at holde
varmen *G*, vi er nok et af de få ægtepar der sover i pels *G*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Lisbeth
> --
> ~No outfit is complete without a few cat hairs~

---
DK. True Trust

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 06-02-02 08:29

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message
> Tusind tak Lisbeth Jeg kan nemlig ikke se binaer
> så jeg føler mig oftest snyt.

Jeg kan selv kun se binaer hjemmefra, og det kræver endda at jeg bruger en
anden newskonto end den jeg normalt bruger, fordi Sunsite ikke har
dk.binaer, så billedet skal lyde MEGET lovende før jeg logger ind og kigger
på det

En anden ting er så, at mens vi venter på at gruppens hjemmeside kommer "op
og stå" kunne bruge en alternativ løsning. Så jeg har lavet en account ved
Webshots som I allesammen er velkomne til at bruge.

Sidens navn er: http://www.webshots.com/
Brugernavnet er: dkfritiddyrkat
og
password er: miauw

Der siges at være ubegrænset plads dér, og nu kan vi jo da se om det
overhovedet er noget der kan bruges, og om nogen er interesserede.

Mange hilsner
Lisbeth
(der er hjemme med et sygt barn i dag)

Fra : Birgitte

Dato : 06-02-02 12:58

Hej Lisbeth
Det lyder som en rigtig god ide', nu kan alle jo så følge lidt med
Go' bedring med den syge

Missekram fra Birgitte