nye billeder af alle mislingerne
Fra : Birgitte

Dato : 05-02-02 21:56

Så har jeg igen været lidt flittig med digi cam. har taget nye billeder af
alle mislingerne og lagt ud på hjemmesiden.
Har dog lige opaget at min mand har kludret lidt i navnene, men billederne
er dog lagt ind under rigtige kat

Mange missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-02-02 22:13

Tror jeg må stoppe med at kigge billeder, for det er vidst ikke så smart med
savl i tastaturet
Men jeg kan jo ikk lade være at kigge *S* De er jo så skønne

Tager du Firebird med til Hedensted, hvis hun ikke er solgt?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte

Dato : 05-02-02 22:17

Hej Joan.
Kender godt selv til savleri.
Jeg skal selv sådan passe på når jeg surfer omkring
Ja jeg tager Firebird med til Hedensted, hvis hun ikke er solgt inden, hun
skal sælges som kastrat.
Hun er en rigtig kraftig hunkat med masser af kvaliteter, og så kan hun lide
at putte i arm
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a3phld$2js$1@sunsite.dk...

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-02-02 22:30

Uuuhuuu så skal du nok ikke blive forbavset, hvis jeg lige pludselig ser
gravid ud til udstillingen *G* Hvis hun kan lide at putte i arm, så kan hun
jo nemt være under min frakke
*suk suk suk*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte

Dato : 05-02-02 22:34

*GGGGGG* Jeg holder udkig efter en gravid i stor frakke
Tager du forresten en mus på tøjet også ?
Missetanker fra Birgitte

meddelelse news:a3pilv$6de$1@sunsite.dk...
> Uuuhuuu så skal du nok ikke blive forbavset, hvis jeg lige pludselig ser
> gravid ud til udstillingen *G* Hvis hun kan lide at putte i arm, så kan
> [...]

---
DK. True Trust

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-02-02 22:48

Jeps jeg tager mus på *S* Synz det er en rigtig god ide

Og med det læs mus at Neo & Dixie har, så opdager de nok ikke at jeg låner
en. Hvis jeg da kan finde en, der ser nogenlunde værdig ud

Glade hilsner fra
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : A. Knudsen

Dato : 05-02-02 22:28

Jeg er helt pjattet med Don Ramiro .
Husk nu, at Happy Lover forsvinder på udstilling...*G*
Han skal nok få det godt hos mig....*S*

Hilsen
Anya.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-02-02 22:32

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message
> [...]
> alle mislingerne og lagt ud på hjemmesiden.
> Har dog lige opaget at min mand har kludret lidt i navnene, men billederne

AAAAAALTSÅ...hvor er de søde... De bli'r faktisk sødere og sødere. Jeg er så
småt begyndt at overveje om man på et eller andet tidspunkt skulle ha' sådan
en pelskugle

Birgitte det kan du ikke være bekendt!!!! *Mumler et mantra: Korthårskatte
er sødere - korthårskatte er sødere* EEEK...det virker ikke.....

Savlende hilsner
Lisbeth
:::...
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 05-02-02 22:32

Som altid er de utrolig kære, nu er kæresten gået i seng så jeg kan rigtig
sidde og savle, Han har ellers på det strengeste forbudt mig at se på sider
med killinger *S*

Camilla Christiansen

Fra : Anita Christensen

Dato : 05-02-02 22:55

Arhhhh hvor er de dog dejlige .. er specielt vild med Desoto og Firebird,
men de er alle SÅ nuttede! *S*

Mange hilsner
Anita (og Jumpy der putter på skødet og lader op til sin sengetidsspurt)

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-02-02 16:57

Hej Birgitte!
Iiihhh, de blir da også dejligere og dejligere som de vokser op Glæder
mig til at se dem igen, dem du tar med til Hedensted

Knus
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 06-02-02 18:57

De er da bare ualmindelig dejlige!
Man bliver helt fristet til at få sådan en lille nuser i huset igen, men min
aby, Ferina, har nedlagt veto mod mere "småkravl", sååå...

mvh Eva

Louise Viborg <shunozahra@rodsen.dk> skrev i en

Fra : Denise

Dato : 07-02-02 09:51

Hej Birgitte
Vær du glad for, at jeg ikke bor i nærheden af Låsby, for så havde jeg
allerede
været ude og rende dig på dørene, nu når jeg ser de skønne katte du har.
Også selv glad for at jeg ikke bor i nærheden, for det er ikke tid endnu til
nye
mislinger, men både Cooner og Norske er på min ønskeseddel næste gang,
samt måske også Ragdoll som jeg dog ikke aner en dyt om endnu.
Hilsen Denise