TV-/radiokort, timer, stereo, pci
Fra : Mikael Nyhus Leth

Dato : 05-02-02 18:19

Jeg mangler et tv-/radiokort, stereo og med timer så man kan optage på et
bestemt tidspunkt i ugens løb. Jeg ved ikke hvad der er bedst, pci eller
usb.

Er der nogle der kan hjælpe med at finde sådan et kort.

Hilsen Mikael

Fra : PS

Dato : 05-02-02 22:14

Har et Radeon AIW

Fungere fint

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 06-02-02 03:03

On Tue, 5 Feb 2002 18:18:33 +0100, "Mikael Nyhus Leth"
<mnlpunto@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg mangler et tv-/radiokort, stereo og med timer så man kan optage på et
>bestemt tidspunkt i ugens løb. Jeg ved ikke hvad der er bedst, pci eller
>usb.

PCI er bedst, billedkvaliteten er (eller har i hvert fald været)
dårligere på USB.

Jeg har et AverMedia, som er okay, selv om den medfølgende software
til fjernbetjeningen var noget skidt (konflikt med mus). Det fås også
i en version med stereo og FM-radio.

Timersoftware følger med de fleste (også billige) TV-kort. Ellers kan
det hentes på nettet.

Hauppage tilbyder også kort, der kan klare dine krav (plus lidt til,
f.eks surround sound).

Lars