Til Søs
Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 05-02-02 16:46

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
news:a3j1g8$1jb6$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> stavnningen). Måske man hellere skulle kalde det tortur mod hundene. Hun
> fortalte om hunde, der var så bange og dæmpende kontant. Men de blev råbt
> af, rykket i snoren og straffet på forskellige måder. En hund, der hele
> tiden kastede sig ned på ryggen for at dæmpe og vise underkastelse, blev
> hevet op i huden og kastede ned i jorden. En anden hund, der rejste sig
fra
> dæk, fordi den blev bange, fik sammen tur. Kontant var der en hund, der
> skreg et eller andet sted på pladsen.
>
> Hvad stiller hun op med sådan en viden?? Og hvad i alverden stiller man

Hej søs
Jeg starter lige en ny tråd med samme emne.
Hvorfor skriver du ikke hvor i landet du oplevede det? Jeg går selv til
træning i kleine münsterlænder klubben og har prøvet at træne i flere
afdelinger og har aldrig oplevet det som du omtaler. Skriv hvor det skete så
det kan blive stoppet. Send gerne en privat email

Med venlig hilsen
JAGTFORMIDLING.DK
v/John Jensen
Tlf. 40957604
Nj@DDF.DK
JOHN@DDF.DK

www.jagtformidling.dk
www.Jagtservice.dk
http://home0.inet.tele.dk/nj/

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 06-02-02 02:03

Hej John

Det er med vilje, at jeg ikke skriver hvor det var her i NG'en, men jeg vil
meget gerne give min veninde din mailadresse, så kan hun tage kontakt til
dig.

KH
Søs

Jagtformidling.dk <John@ddf.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5ffe8c$0$22271$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Snorreshus

Dato : 06-02-02 08:38

> [...]
vil
> meget gerne give min veninde din mailadresse, så kan hun tage kontakt til

Hej Søs.

Kunne du ikke stille dit ur så det passer med den korrekte tid,

Jan

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 08-02-02 04:11

JO - men jeg ved ikke hvordan jeg gør.

Søs

Snorreshus <Snorreshus@tdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c60ded7$0$62898$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 07-02-02 21:37

Hvis du bruger Windows er der et ur nede i H. hjørne af din menu dobbelt
klik på uret så åbner uret så du kan stille tid/ dato

Med venlig hilsen
JAGTFORMIDLING.DK
v/John Jensen
Tlf. 40957604
Nj@DDF.DK
JOHN@DDF.DK

www.jagtformidling.dk
www.Jagtservice.dk
http://home0.inet.tele.dk/nj/

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 10-02-02 03:28

Jamen - det står helt rigtig på det rigtige tidspunkt. Og det sidste indlæg
jeg sendte havde korrekt klokkeslæt på - men andre har ikke. Mystisk.

nyhedsmeddelelse:3c62e5cc$0$249$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Pernille

Dato : 10-02-02 04:08

Er du sikker på at du har den korrekte lande zone ellere hvad det hedder.

Claus

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 06-02-02 02:04

Hej John

Jeg er helt på linie med Nina i den anden tråd - jeg vil give min veninde
din mailadresse, så kan hun kontakte dig privat.

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 05-02-02 18:02

Jagtformidling.dk <John@ddf.dk> wrote in message
> [...]
> afdelinger og har aldrig oplevet det som du omtaler. Skriv hvor det skete

> det kan blive stoppet. Send gerne en privat email

Endelig noget fornuftigt om emnet !