Nokia 7110 -mærkeligt problem.
Fra : MKP

Dato : 10-01-01 02:17

Hej,

Jeg er nu den lykkelige ejer af en lettere brugt 7110. Jeg har fået
abonnement hos telmore og det virker fint. Men jeg har følgende problem:

Når jeg sender et operatørlogo til min telefon (fra eks. sol.dk eller
dingelink) modtager jeg det som jeg skal... Jeg kan se det på displayet og
har herefter muligheden for at vælge afvis eller gem...Vælger jeg gem
skriver den "operatørlogoet er gemt"...Men så hopper den tilbage til det
oprindelige Telmore-logo...

Min softwareversion er V04.77 (25-01-00). Men det er da underligt hvis det
er dette som er problemet !?

Jeg håber der er en eller anden mobilhaj som kan hjælpe.

Mvh,
Mads

Fra : MKP

Dato : 10-01-01 15:26

Jeg er lige blevet klar over at der er samme problem med modtagelse af
visitkort og gruppelogoer...
Please hjælp en eller anden.
Tak,
Mads

Fra : Morten Juel

Dato : 10-01-01 23:17

Gør det med et kabel istedet, så bliver det gjort right

Fra : MKP

Dato : 11-01-01 03:22

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Gør det med et kabel istedet, så bliver det gjort right

Hvordan overfører man med kabel (program osv)?
Og hvad koster et kabel?

Fra : Eddy Folder

Dato : 11-01-01 09:37

Jeg har haft den samme fejl på min gamle 7110, men da jeg skiftede til en ny
7110 var der ingen problemer med de forskellige logoer.,.

Mvh. Eddy Folder

Fra : M@ds

Dato : 11-01-01 22:05

In article <ab576.688$W81.32279@twister.sunsite.dk>,
"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote:
> Gør det med et kabel istedet, så bliver det gjort right

Jaja... Men når du lige skal overfører en persons numre fra én telefon
til en anden, så gider man ikke hale en laptop op for at gøre det.
han skrev jo netop at problemet også fandtes ved modtagelse af
visitkort. (Og problemet findes sikkert også hvis han forsøger at
opdatere kalenderen mobilt...)

Hilsen
M@ds
mads@iname.com