dril i frontpage
Fra : connie

Dato : 05-02-02 10:46

hej

Mine pegefølsomme knapper driller. (Frontpage)

1. Når jeg er inde og redige og trykker på knapperne, kommer der
ikke den hånd frem der siger følg hyperlink, men går jeg ind og
ser om de virker i eksempel, så virker de.??
2. Inde på den side, hvor man laver siden , passer knapperne pænt
på alle sider, men går jeg ind i siden eksempel. så står de meget
uens i forhold med hvor jeg vil have dem til at stå.
3. gæstebog- hvis man vil have en gæstebog ind på siden, hvordan
får man det og skal man have en ekstra side, hvis man vil have
det sådan at man både kan skrive og læse i gæstebogen.

Håber i kan hjælpe mig.
Vh Connie

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-02-02 17:26

"connie" <nicondoes@yahoo.dk> skrev...

> 1. Når jeg er inde og redige og trykker på knapperne, kommer der
> ikke den hånd frem der siger følg hyperlink, men går jeg ind og
> ser om de virker i eksempel, så virker de.??

Hverken links eller pegefølsomme knapper "virker" i alm. visning i
Frontpage - fordi man ofte skal klikke på et eller andet for at få vist
egenskaber, og så vil det være meget irriterende at linket hoppede til en
anden side... Hvis du vil checke om de virker, så klik på knappen og
højre-klik, vælg "følg link" (tror jeg nok den hedder...).

> 2. Inde på den side, hvor man laver siden , passer knapperne pænt
> på alle sider, men går jeg ind i siden eksempel. så står de meget
> uens i forhold med hvor jeg vil have dem til at stå.

Prøv at upload den og send os URL'en - det er lidt svært at gætte sig til,
hvad der kunne være galt.

> 3. gæstebog- hvis man vil have en gæstebog ind på siden, hvordan
> får man det og skal man have en ekstra side, hvis man vil have
> det sådan at man både kan skrive og læse i gæstebogen.

Det ved jeg faktisk ikke - jeg bruger ikke FP's indbyggede
gæstebogs-funktion - det kan en anden sikkert hjælpe med!

Mvh. Camilla

Fra : connie

Dato : 05-02-02 22:07

Camila.

Tak for rådene, men jeg vil helst ikke oploud den endnu. Men havde godt nok
tænkt mig at få en gratis gæstebog udefra nettet et sted.

Jeg har prøvet en hjemmeside, som hedder nicondoes.subnet.dk
og den virker heller ikke som den skal .
Connie

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-02-02 17:14

"connie" <nicondoes@yahoo.dk> skrev ...
> Tak for rådene, men jeg vil helst ikke oploud den endnu. Men havde godt
nok
> tænkt mig at få en gratis gæstebog udefra nettet et sted.

Kan du ikke bare uploade den som en testside (altså, kald den et eller
andet - fx xyz, og undlad at linke til siden i øvrigt, så kan vi kigge...).

> Jeg har prøvet en hjemmeside, som hedder nicondoes.subnet.dk
> og den virker heller ikke som den skal .

Jeg bruger en græsk (! - opsætning mv. foregår på engelsk) - den fungerer
som den skal, bevares, ind i mellem er der ingen kontakt til serveren, men
det sker jo for alle (og især gratis ting). Hvis du er interesseret, kan du
finde den her: http://guestbooks.pathfinder.gr/

Mvh. Camilla

Fra : Per

Dato : 06-02-02 13:03

Hej!

Du kan få en gæstebog her:

http://www.zip.dk/gaeste/index.php3

Den er på dansk og nem at sætte op.

Fra : connie

Dato : 07-02-02 09:00

Til Camilla.

Hvis vi når det bliver min web ugivet i aften. Har du været inde og
se den gamle side på samme adr: som du kan se er der fejl i den. Men
håber at det er rettet
KH connie

Fra : connie

Dato : 07-02-02 09:01

Dril i FrontPage Til Camilla.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 07-02-02 17:06

"connie" <nicondoes@yahoo.dk> skrev...
> Hvis vi når det bliver min web ugivet i aften. Har du været inde og
> se den gamle side på samme adr: som du kan se er der fejl i den. Men
> håber at det er rettet

Hej Connie

Nej, jeg har ikke været inde på din hjemmeside, for du har slet ikke
skrevet, hvad den hedder...

Mvh. Camilla