Stik på Volcano 7 køler/blæser
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 04-02-02 23:59

Hej

Lige et spørgsmål

Har lige købet en Thermaltake Volcano 7. Hvordan forbindes de stik der er på

rød og sort i et stik
gul i et andet stik

Har nemlig indsat en modstand så den køre med behageligt mindre støj

Problemet er at jeg ikke får Rpm udlæsning mere, hvis modstand indsættes i
den sorte ledning
Og hvis jeg sætter modstand i den røde ledning vil blæser ikke kører
Hvad er den gule ledning til

mvh haug

Fra : Jens jensen

Dato : 05-02-02 00:23

davs
den gule er RPM tælleren og grunden til at du ikke har rpm er nok at du
bruger et HD stik istedet for et på bundkort
rpm tælleren skal sikkert havde samme stel som blæseren

--
MVH Jens Jensen

Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!
Dark Helmet: I knew it, I'm surrounded by assholes
Dark Helmet: Keep firing assholes!!

Fra filmen SpaceBalls.

May the Swartz be with you.

Jens Jensen.