Frontpage endrer min html
Fra : Trond Larsen

Dato : 04-02-02 20:11

HEI!
Jeg har i lang tid benyttet Frontpage uten problemer. Først 2000 og det
siste år xp.
I det siste har FP begynt å endre koder på mine websider, allerede i det de
er åpnet.
Dette gjelder hyperlinker hvor " endres til > slik at <a
Dette gjelder også hvor jeg har en asp kode hvor side.asp står som f.eks:
<%=request.servervariables("script_name")%>

Noen som vet hva som forårsaker dette, og hva løsningen kan være?

Trond Larsen