3310 cover!
Fra : Nakel Andersen

Dato : 08-01-01 18:53

Hvor henne kan man købe cover til 3310?
Hvor meget koster de? (Kan man få hos Expert, jeg har et gavekort!!!!!!)

Jeg har set dem til 280 kr., men det sku´lidt dyrt. (1/4 af telefonspris)

Fra : Michael Holst Jensen

Dato : 08-01-01 19:25

Prøv Fona, Expert, Unitalk, Sonofon butikken, Merlin, Fredgaard, thansen,
bluetel. Der er nok af dem, spørgsmålet er om de ligger inde med den farve du
gerne vil have.

Priserne svinger helt vildt; fra 149,- til 249. 280,- har jeg dog aldrig set
dem til og hvis nogen virkelig har prissat et 3310 cover helt deroppe, så er
der vitterlig noget galt et sted.

Mick

--
Best Regards

Michael H Jensen
President & Authorized Agent
Distant Suns Support - Europe
EUROPEAN DISTANT SUNS

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : J. S.

Dato : 08-01-01 19:50

"Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> wrote in message
> Hvor henne kan man købe cover til 3310?
> Hvor meget koster de? (Kan man få hos Expert, jeg har et gavekort!!!!!!)
>
> Jeg har set dem til 280 kr., men det sku´lidt dyrt. (1/4 af telefonspris)

Kr. 280 er mange penge og mon ikke de kan findes noget billigere - selv
originalt. Det er dog ikke 1/4 af telefonens pris. En 3310 koster nemlig ca.
2000 kroner uden operatørstøtte. Operatøren støtter dit køb af telefonen (i
dette tilfælde med ca. 1000 kroner) for at få dig som kunde - og beholde dig
i mindst 6 måneder. Derfor er telefonerne SIM-låste...

Fra : Kenneth

Dato : 08-01-01 20:22

Hvis du har set et originalt cover til 280 kr. så kontakt Nokia for så meget
må de ikke tage for det!

Kenneth kennethsejberg@privat.dk

Fra : Jepsen

Dato : 08-01-01 20:37

prøv http://WWW.thansen.dk

Fra : Michael Holst Jensen

Dato : 08-01-01 20:39

Prøv IKKE Thansen, med mindre du ønsker uoriginale covere der ikke passer og
generelt er noget billigt tivolikram. glaspladen der dækker over displayet er
heller ikke så blank og klar som på de originale covere..

Ét godt råd.........LAD VÆR'

Mick

Fra : Fischer

Dato : 08-01-01 22:16

> Hvis du har set et originalt cover til 280 kr. så kontakt Nokia for så
> meget må de ikke tage for det!

Ifølge dansk lov har Nokia ingen ret til at bestemme hvad forhandlere må
tage for deres varer.
På samme måde som B&O, Levis o.s.v. ikke har ret til at fastsætte nogen
mindstepris (selv om de nok gør hvad de kan!).

(F)

Fra : Kenneth

Dato : 09-01-01 18:02

Det er meget muligt at Nokia ikke må bestemme hvor meget en forhandler må
tage for et produkt, men jeg har personligt erfaret at hvis Nokia er
utilfreds med en forhandler, hvis for eksempel at de mener at de tager for
meget for deres produkter, så "forsinker" de alle de varer som skal levers
til den pågældte forhandler!