Andet multimedie
bentjuul 3670
.Matrix i PC-version!
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-00 12:16

Hejsa!

Jeg søger desperat efter ATM-fonten .Matrix ["Dot-Matrix"] i en PC-version!
Er der mon nogen, der (hurtigt) kan hjælpe mig?

Venligst,
Jakob.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-11-00 18:39

Jakob Jørgensen Vestergaard skrev:

>Jeg søger desperat efter ATM-fonten .Matrix ["Dot-Matrix"] i en PC-version!
>Er der mon nogen, der (hurtigt) kan hjælpe mig?

Jeg kender den ikke, men det kunne lyde som om den kunne ligne en af
de fonte jeg har lavet - den hedder "Register":

http://fergusons.dk/fonts/ - Til fri afbenyttelse (alle 3)
--
venligst,
Lasse