Muligvis OT - Campist mod sin vilje?
Fra : Henny Stewart

Dato : 04-02-02 12:04

Jeg er ved huskøb også blevet 'den lykkelige ejer' af en campingvogn.
En totalt udrangeret sådan, vel at mærke. Den har været malet med
loftshvidt udvendigt indtil flere gange, dette er skallet af og der
gror noget grønt på den. Hynderne indvendig gror der noget hvidt på.
Bunden er rusten og der er forresten heller ikke nogle hjul.

I min naivitet gik jeg ud fra, at sådan noget måtte kunne gå under
betegnelsen storskrald. Den lokale forbrænding/affaldssortering vil
imidlertid overhovedet ikke have noget med tingesten at gøre.
Henvendelser til autoophuggere gav også negativt resultat. Jeg fandt
så imidlertid en produkthandler, der muligvis vil skaffe mig af med
skidtet, mod en betragtelig betaling.

Spørgsmål til andre, der har været i en lignende situation: Hvad er en
rimelig betaling for slige tjenester, eller er der andre udveje, som
jeg bare har overset?
--
Henny

Fra : Bjarne

Dato : 04-02-02 18:32

En vinkelsliber og et par timers arbejde og så en tur
på den lokale container/genbrugsplads med stumperne.

mvh,
Bjarne

Fra : Henny Stewart

Dato : 04-02-02 22:10

"Bjarne " <bjb@INGENSPAMc.dk> wrote in message
> En vinkelsliber og et par timers arbejde og så en tur
> på den lokale container/genbrugsplads med stumperne.

Det ville nok kunne have gjort det, hvis ikke jeg havde spurgt på
forhånd og kategorisk fået at vide, at de ikke ville have noget med
campingvogne at gøre. Nogle gange er det nemmere at få tilgivelse end
tilladelse...

Det endte med, at produkthandleren fik sine 1800 kr. incl. moms for at
hente skidtet. Men hvad, han skal jo også leve.
--
Henny

Fra : Bjarne

Dato : 05-02-02 21:27

In article <a3mtbi$st0$1@sunsite.dk>,
> [...]
> forhånd og kategorisk fået at vide, at de ikke ville have noget med
> campingvogne at gøre. Nogle gange er det nemmere at få tilgivelse end
Mig bekendt SKAL genbrugspladserne tage imod hvad du end dukker op med.
Selv gamle aspest tagplader.

Iøvrigt kommer du ikke med en gammel campingvog, men med en masse affald.

> Det endte med, at produkthandleren fik sine 1800 kr. incl. moms for at
> hente skidtet. Men hvad, han skal jo også leve.
Godt for ham, og så sparer du armkræfterne til noget andet.

mvh,
Bjarne