Dårlig service fra Fredgaard
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 06-01-01 12:02

Hej NG!

Min Nokia 7110 gik for nylig i stykker... -Karl-smart-skyd-ud-knappen holdte
op med at virke...
Men heldigvis var garantien ikke udløbet, så jeg gik ind til Fredgaard for
at få det lavet. Ekspedienten kiggede 2 sek på telefonen, sagde lige et
øjeblik, og forsvandt om i baglokalerne... 15 minutter senere(!) kom han
tilbage med mit SIM-kort og sagde at jeg kunne komme tilbage om 14 dage, så
var den klar!!!
Jeg spurgte om de da så ikke havde en telefon jeg kunne låne, for det er da
SKIDE irreterende at være uden telefon i 14 dage! -Svaret var nej!
Det mener jeg er virkelig DÅRLIG service, for når alt kommer til alt er det
jo Fredgaard der har solgt mig noget der ikke virker efter hensigten, så
hvorfor skal det gå ud over mig???
Mit spørgsmål er, om ikke det er normal forretningsgang at udlevere en eller
anden form for erstatningstelefon i de 14 dage? -Jeg kunne FINT nøjes med en
Sagem eller et eller andet andet discount-mærke, bare jeg havde et eller
andet...

VH
Lasse

Fra : Carl Rasmus Astrup B~

Dato : 06-01-01 13:20

Jeg har købt en T28s' fra BlueTel, den har nu været til reperation 3 gange,
af ca. 1 uge til 14 dage, og det er desværre ikke almindeligt at kunne låne
(jeg tilbød endda at leje en) telefon hos dem..

Surt show

--
Mvh. Crab
Volvo Amazone Sælges:

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-01-01 13:45

Lasse Rønlev skrev:

>Det mener jeg er virkelig DÅRLIG service, for når alt kommer til alt er det
>jo Fredgaard der har solgt mig noget der ikke virker efter hensigten, så
>hvorfor skal det gå ud over mig?

Hvorfor skal det gå ud over Fredgård at Nokias produkt ikke
virker?

Man kan godt kalde det "dårlig service", men din sprogbrug
antyder at du tror at du har krav på det. Det har du ikke. Du kan
sikkert få det mod en merpris.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Erik Einum

Dato : 06-01-01 20:34

Bertel Lund Hansen <nospamto@lundhansen.dk> skrev

> [...]
>
> Man kan godt kalde det "dårlig service", men din sprogbrug
> antyder at du tror at du har krav på det. Det har du ikke. Du kan

Som Club Nokia-medlem har man krav på "tilsvarende" lånetelefon hos Nokia
Service Center. Gratis!

///Mvh. EE

Fra : Hauge

Dato : 06-01-01 22:13

Hejsa

"Erik Einum" <erik-ein@online.no> wrote in message
> Som Club Nokia-medlem har man krav på "tilsvarende" lånetelefon hos Nokia
> Service Center. Gratis!

Det er Fredgaard vel heller ikke?

/Hauge

Fra : Erik Einum

Dato : 07-01-01 18:54

Hauge <hauge@CUThrcnet.dk> skrev
> "Erik Einum" <erik-ein@online.no> wrote
Nokia

> Det er Fredgaard vel heller ikke?

Det vet jeg _ingenting_ om! Hvis du ser på min e-postadresse, så slutter
den med "no", og jeg har kun hørt om Fredgaard gjennom denne gruppen.
Poenget mitt var at hvis man var misfornøyd med servicen ved et verksted,
så kunne man da heller benytte seg av et Nokia Service Center, det spiller
ingen rolle om tlf ikke er kjøpt der, de har plikt til å reparere den!

///Mvh. EE

Fra : N/A

Dato : 06-01-01 15:53

Fra : TF

Dato : 06-01-01 15:53

> Men nok om det - hvis du vil have en lidt hurtigere arbejdsgang, har du
> muligheden for selv at aflevere telefonen hos TeleService på Mårkærvej i
> Tåstrup. TeleService yder garanti på alle Nokia's telefoner såfremt du
blot
> medbringer din originale købsfaktura. Jeg har afleveret 3 telefoner til
> reparation hos TeleService - og alle var færdige under en time efter. DET
er
> service.

Hey...

TeleService København er flyttet til Rugvænget - også i Taastrup... :)

Teleservice København A/S
Tlf 43 59 90 00
Rugvænget 19
2630 Taastrup

vh
TF

Fra : apollo14

Dato : 06-01-01 19:58

alle steder i dk findes der nokia og ericsson service steder, som hvis de
ikke kan lave den, kan låne dig en tlf, har selv engang haft en 6110 til
rep, og den var lavet på under en time, og er du samtidig medlem af club
nokia får du en tlf hvis det tager længre tid, min ericsson var købt hos en
unitalk, og de tilbød mig endda en reserve tlf, selv om de ikke er pålagt
det. Hos motorola kører du bare ind i deres serviceshop, og du får udleveret
en lånetlf indtil din egen er færdig.

Hilsen
Kenneth Pedersen

Fra : Claus Jensen

Dato : 07-01-01 01:50

jeg faldt lige over dette på nokia's hjemmeside

Club Nokia Instant Service
Club Nokias mål er at løse de problemer, du eventuelt måtte have med din
Nokiatelefon, mens du venter på et af vores Club Nokia Service Butiker. Hvis
der er noget galt med din telefon, skal du bare tage den med til det
nærmeste Club Nokia Service Butik og vise dit Club Nokia-kort og helst et
gyldigt bevis for købet.

Forudsat at din telefon er omfattet af garantien, vil Club Nokia Service
Butik afprøve din telefon og derefter reparere den for dig. Hvis den ikke
kan repareres, mens du venter, >>>vil vi bestræbe os på at udstyre dig med
en tilsvarende telefon <<<<<uden ekstra udgifter for dig. Hvis det er
muligt, vil indholdet af den gamle telefons hukommelse blive overført til
den nye telefon, som derefter vil være din. Alternativt kan vi arrangere, at
du låner en telefon.

Hvis du rejser udenlands, kan Club Nokia Service Butiker i det pågældende
land eventuelt reparere din telefon.

så selv om man er medlem af club nokia har man ikke KRAV på en låner !!!

MVH.

Claus Jensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-01-01 15:29

Jeg lånte en telefon i Elevtronic World i Odense da min 3210 var til rep

Thomas