Små, engelske morgenmadspølser ?
Fra : Annelise Ebbesen

Dato : 03-02-02 18:46

Hej
Jeg har en hang til de små pølser, man kan få i engelske hotellers
morgenmadsbuffet. Kan man købe sådan nogle i Danmark ?
Annelise

Fra : Deleuran

Dato : 03-02-02 19:51

> Hej
> Jeg har en hang til de små pølser, man kan få i engelske hotellers
> morgenmadsbuffet. Kan man købe sådan nogle i Danmark ?
> Annelise

Slagter Munch i Skagen har nogle meget lækre brunchpølser, som jeg varmt vil
anbefale.
http://www.munch-skagen.dk/
Lone

Fra : Annelise Ebbesen

Dato : 03-02-02 20:39

Skagen, uuuuh, det var lagt væk - mon der findes nogen nærmere ?
Annelise, Ølstykke

Fra : Mark Beaumont

Dato : 03-02-02 20:49

"Annelise Ebbesen" <a.ebbesen@get2net.dk> skrev
> Jeg har en hang til de små pølser, man kan få i engelske hotellers
> morgenmadsbuffet. Kan man købe sådan nogle i Danmark ?

Måske du kan finde noget hos http://www.englishfoodsupplies.dk

Vh Mark

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 03-02-02 23:32

"Mark Beaumont" skrev i en meddelelse

> Måske du kan finde noget hos http://www.englishfoodsupplies.dk

Der er også en engelsk (og for den sags skyld også en amerikansk) butik i
Kbh - de ligger ved siden af hinanden ikke så langt fra Rundetårn - jeg kan
ikke huske adressen - det er der sikkert en anden der kan..... men de har
dem vel. Og mon ikke den engelske butik sender varer ud - i hvert fald gør
den amerikanske.

Kåre

Fra : Peter Lykkegaard Ped~

Dato : 07-02-02 09:35

kwma00@hum.auc.dk writes:
> [...]
>kan
>ikke huske adressen - det er der sikkert en anden der kan

Butikken ligger i Peder Hvidtfeldts stræde

:) Peter L. Pedersen

Email: peter_lykkegaard_pedersen@net.dialog.dk
www.petped.mobilixnet.dk
www.bjesk.net