Overnatning i Rom, lejlighed eller hotel?
Fra : em

Dato : 03-02-02 18:00

Vi (2 pers.) overvejer at tage til Rom i uge 17.
Er der nogen der kender et sted, hvor man kan leje en lejlighed for en uge,
eller er det lige så billigt at bo på hotel

Møller

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 03-02-02 19:35

> eller er det lige så billigt at bo på hotel

Jeg ved ikke noget om lejligheder, men jeg kan anbefale Hotel Kennedy
(www.hotelkennedy.net), det får man ikke billigere, hvis det skal være en
ordentligt og pænt og rent hotel. Området er fint (jeg boede der 1 uge i
foråret 2001 og en halv uge i efteråret 2001). Man kan gå til Forum Romanum,
og hvis man ikke gider det, er der ikke langt til metroen...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Søren Blom

Dato : 04-02-02 01:36

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev
jeg kan anbefale Hotel Kennedy
> (www.hotelkennedy.net)

Vi må ikke håbe at hotellet er i samme stand som hjemmeside

--
Søren Blom
soren@blom.dk